Tuesday, August 3, 2010

sapahabaq : Edisi BONGKAR!!!

Rata-rata telah berbisik khabar kononnya Jawatankuasa Pusat PSSCM sedang menyenaraikan nama mereka-mereka yang menolak si guru baru psscm. Kononnya mereka2 ini merosak persatuan dan perlu diambil tindakan wajar.

Samalah tu! psscm kumpul nama yang menentang guru baru! Yang tidak dapat terima syahadah guru baru pulak sedang kumpul nama mereka-mereka yang menyokong lafaz syahadah 'telo' guru mereka yang merosak masyarakat!

Sama-samalah kumpul nama-nama dan bongkarkan nanti!!!!!!


1. Yang pasti! Yang menyatakan syahadah guru baru itu hanyalah 'telo' adalah terdiri dari sejumlah besar AJK Pusat. (nama mereka akan disenaraikan nanti untuk pengetahuan umum).

2. YDP cawangan serta AJKnya yang menyokong perlantikan guru baru tanpa mahu membincangkan langsung isu syahadah 'telo' ini. (nama mereka akan disenaraikan nanti untuk pengetahuan umum).

3. Beberapa individu dari UIA yang lantang mempertahankan syahadah 'telo' dan keilmuan guru baru ini melalui Facebook secara nyata. (nama mereka akan disenaraikan nanti untuk pengetahuan umum).

BONGKAR jangan tak BONGKAR!!!!!!!


1. Pembongkaran Bacaan Kalimah Syahadah

2. Ucaplah syahadah dengan betul

7 comments:

  1. ya ke.................camne!!!!!aku kat belah mane ya!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  2. Apa kata buat makluman kat akhbar..bayar utk 1 page.....baru 3K kot.
    Pemakluman untuk rakyat malaysia.
    1)senarai mereka yang membenarkan Naib presiden PSSCM menjadi guru utama walaupun syahdah lintang pukang.

    2)mereka yang menolak guru baru PSSCM

    ADA BERANI KAH???? ATAU CHIIIIT PORAHHHHH

    ReplyDelete
  3. AKU NAK JUGA TENGOK NAMA AKU KAT GOLONGAN MANA.........................

    ReplyDelete
  4. Apa lagi...senaraikan semua yang menolak 'YM Dauk Hj Saithu Maideen Khatarisa'.

    Kalau nama aku keluar suratkhabar, aku simpan bagi anak cucu tengok. Kurang-kurang aku buktikan kat anak cucu aku yang diorang bukan dari keturunan bacul

    ReplyDelete
  5. tunggu list dari pusat.... list org2 yang tolak guru baru mereka.... selebihnya adalah mereka2 yang terima syahadah guru mereka tu la.. hahahah!

    ReplyDelete
  6. silap-silap nama aku dlm list penyokong tegar saithu.................

    ReplyDelete
  7. di blog suarajagat, terdapat komen baru dari penuntut yang diijazahkan oleh Dato' Maideen..
    (nickname : zaer)

    sila lihat juga jawapan balas dari SJ

    ReplyDelete