Wednesday, February 2, 2011

sapahabaq : Cabaran di Sahut HEBAT!!!!!!

Sapahabaq telah menyalin semula komen yang tersiar dalam blog asal SUARAJAGAT dan membawa tajuk dalam posting kami yang lalu :



Petikan cabaran yang dinyatakan oleh SUARAJAGAT dalam blog beliau :

"saya dengan ini mencabar mana-mana pihak untuk mengemukakan bukti bersandarkan pada al-Quran, Hadith, ijmak dan ijtihad ulama yang membenarkan lafaz syahadah sedemikian. Tolong beritahu saya kitab ulama mana yang ada sebut syahadah sedemikian rupa!"

Nampaknya cabaran ini bersahut oleh kuncu2 maiden tetapi bukan bersandarkan pada al-Quran, Hadith, Ijmak dan ijtjhad ulama....... TETAPI dengan bahasa yang kasar dan mempertikaikan usaha murni oleh SUARAJAGAT.

contoh komen dari salah seorang penyokong guru Maiden :

"........MAIDEN..DIA SEORG MAMAK ISLAM..LEBIH TULIN MELAYU DARI TUAN2 SAYA RASA..HANYA DISEBABKN SLAH SEBUT SAMPAI BUAT PAGE UTK BECERITA TTG DIE..APE KEJADAHNYE???HABIS ORG BEROMEN DPN MATA ADE TGUR??ADIK ANAK ISTERI KAKAK ALONG X SEMBHNYG ADE KE TGUR??TU BELUM JIRAN SEBELAH BLKNG OR DEPAN..JANGAN KUMAN SEBERANG LAUT NAMPAK.."

antara lainnya :

"DATO’ HAJI SEORANG MAMAK ISLAM JADI LIDAH NYA KERAS PELAT NYA PEKAT..SEBUTAN NYA BILA YNG “PEKAK BADAK” DAN “BUTA HATI” MEMANG XDPT DGR SEBUTAN JELASNYA..CUBA LAU NK DIBNDING SGT PG DGR IMAM DARI CINA OR KOREA..OR KEMBOJA BANDING KAN DGN IMAM MEKAH MADINAH PAKISTAN..PSTU BANDING KAN IMAM DI MASJID BERDEKTAN RUMAH TUAN2 MASING…MAAF,,RAJIN KE PERGI MASJID??NAMA IMAM KENAL???"

sila lihat komen asal di blog SUARAJAGAT

DI SINI PETIKAN BALASAN DARI SUARAJAGAT BERBUNYI:

"Kes zina, anak luar nikah, lesbian, perjudian, minum arak, murtad, ajaran sesat, dakwah kepada non-muslim dan saudara baru serta pelbagai lagi perkara berkaitan perjuangan Islam telah saya laksanakan. SJ juga pernah berdakwah kepada golongan kristian (dari pelbagai mazhab kristian), buddhist, sikh, ateis, freethinker, afro-american muslim dan juga australian"

antara petikan lainnya :

"saya meluangkan masa sepanjang bulan Ramadhan bersama kalangan Muslims dari negara China. Setiap hari kami berbuka puasa bersama… Dan syahadah mereka tidak sepertimana lafaz Dato’ Maideen. Lafaz syahadah mereka sama sepertimana kita. “Asyhadu alla ilahaillallah..” Bukan seperti lafaz Dato’ Maideen “asyhadu allah ilaha illallah..”..???????? SJ pernah menghadiri beberapa majlis bersama para ulama dan guru-guru pondok termasuk dari uzbekistan, indonesia, acheh, singapura, kemboja, brunei dan pattani..dan ternyata, saya tidak pernah menemui ucapan syahadah seperti lafaz Dato’ Maideen. Imam di Mekah dan Madinah sudah pastilah tidak bersyahadah seperti datuk maideen."

sila bacalah komen SUARAJAGAT seterusnya di :

Akhir kata SUARAJAGAT kepada komen penyokong maiden itu berbunyi

"Akhir kata..bahasa anda yang kasar dan kesat tidak menggambarkan seorang ahli silat cekak. Sepengetahuan saya, Ustaz Hanafi tak ajar muridnya berbahasa kasar kan?"

CUBA KITA BACA SEMUA KOMEN DI POSTING SUARAJAGAT INI BERTAJUK

Tazkirah SJ : Ucaplah Syahadah Dengan Betul


SUARAJAGAT MENYERANG HANYA BAB LAFAS SYAHADAH MAIDEN SAHAJA dan SUARAJAGAT Berhujah dari sudut keilmuan.......

Kenapa PSSCM harus melenting??????

Pada posting SUARAJAGAT yang lain bertajuk

Isu Silat Cekak – Menjawab Kekeliruan


SUARAJAGAT bersungguh-sungguh pula membela amalan yang terdapat di dalam SENI SILAT CEKAK seperti yang telah diserang dengan hebatnya di dalam laman EMJAY.

CUBA & CUBA & CUBA baca seikhlas2nya kedua posting dari awal hingga akhir (kesemuanya) di blog SUARAJAGAT agar kita fahami isu yang harus kita ambil berat ini.




Petikan : Orang tua-tua selalu berpesan “berkata benar, sekalipun pahit”.

Apapun sehingga kini..... pihak maiden tidak menjawab dan tidak "mengemukakan bukti bersandarkan pada al-Quran, Hadith, ijmak dan ijtihad ulama yang membenarkan lafaz syahadah sedemikian"

MAKA KENYATAAN SUARAJAGAT : "Ini soal AKIDAH. Ini soal TAUHID. Ini soal keimanan kita kepada ALLAH Ta’ala. Maka kesongsangan yang dilakukan oleh Datuk Maideen perlu diberitakan kepada masyarakat agar iktikad mereka dapat terus dijaga. Sebagai seorang Muslim, menjadi tanggungjawab kita untuk menjaga kemurnian dan kesucian Islam."

SELURUH PENTADBIRAN di PSSCM TERMASUK, di PERINGKAT NEGERI, di IPT dan ahli2 yang terus berpihak kepada MAIDEN ini sebenarnya tidak perdulikan langsung hal kesongsangan yang dilakukan oleh guru mereka itu (maiden).

127 comments:

  1. terbaru :
    http://suarajagat.wordpress.com/2011/01/18/isu-silat-cekak-%E2%80%93-menjawab-kekeliruan/#comment-2593

    ReplyDelete
  2. http://rubbertapperz.blogspot.com/2011/02/tangkap-isteri-sedang-doggy-dengan.html

    ReplyDelete
  3. “Sesungguhnya mereka dahulu apabila dikatakan kepada mereka ;” La ilaha illallah (tiada Tuhan melainkan ALLAH)” – mereka bersikap takbur mengingkarinya,” (surah ash-shafaat : 35)

    ReplyDelete
  4. LEBIH YAHUDI DARI YAHUDI BERMAKSUD HATI BUSUK,PENGKHIANAT DLL YG SEUMPAMANYA...

    BILA MANA KELING INI DI KATAKAN LEBH MELAYU DARI MELAYU..ERTI KATANYA SAMA SEPERTI LEBIH YAHUDI DARI YAHUDI...MAKA KELING INI ADALAH PEROSAK BANGSA MELAYU ..SEPERTIMANA YAHDUI MEROSAK SEMUA BANGSA DENGAN PEMBOHONGAN SERTA MENYELEWENG ATAS KITAB2 PARA RASUL...BEGITULAH SI KELING INI YG BERBOHONG DAN MENYELEWENG PADA BANGSA MELAYU ATAS NAMA SILAT WARISAN BANGSA...

    SEDANGKAN SILAT ITU WARISAN BANGSA MELAYU TAPI KELING ITU MENJADI PEMIMPIN WARISAN BANGSA MELAYU...PELIK DAN KALUT MEREKA YG MENGANGKAT KELING INI...DAH LAH KELING ITU DERHAKA KPD PEMIMPIN TERDAHULU LALU MELAYU YG MENMBENARKAN IANYA BERLAKU ADALAH PENGKHIANAT AGAMA,BANGSA DAN TANAHAIR INI,

    "CENDERAWASIH"

    ReplyDelete
  5. tang penyokong datuk ..... semua pakai kata2 kesat...... tang yang tak suka datuk ....... semua pakai ayat2 berbudi bahasa ....... apa punya bangsat korang ni.......

    ReplyDelete
  6. MELAYU YG ADA KINI TELAH MENJADI BANGSAT PD BANGSANYA SENDIRI......


    -SELASIH-

    ReplyDelete
  7. COPY DARI CHAT CEKAK PENDUSTA..


    seiko: apasal lu takut sgt ngan stement diorg tu bro gengbassekolah?? Ooo jd betullah apa yg ditulis tukan..tkkan lu ngelabah.asal lu takut kena tembak??mati skali bro hidup 2 kali.
    8 Feb 11, 02:23 AM
    geng bas sekolah: SEHITAM PDEKAT HATINYA
    8 Feb 11, 02:23 AM
    geng bas sekolah: HITAM PEKAT BUAT STATMENT BODOH YG SENGAJA ADA ADAKAN SESUATU YANG TAK ADA
    8 Feb 11, 02:22 AM
    geng bas sekolah: BODOH PUNYA STETMENT
    8 Feb 11, 01:18 AM
    hitampekat: kalau dulu ustaz hanafi bergelah 'khalifah perang ahir zaman' kini maidenlah pegantinya......
    7 Feb 11, 11:31 PM
    geng bas sekolah: ni satu per cubaan untuk fitnah. la tu.
    7 Feb 11, 11:31 PM
    geng bas sekolah: apa korang merepek tu. tak penah ddengar pun ..
    7 Feb 11, 11:30 PM
    geng bas sekolah: loo bodoh punya dakwaan . ni first time dengaq benda merepek
    7 Feb 11, 11:29 PM
    gang maideen: BERSATULAH KITA DEMI PERJUANGAN RASULL DEMI AKHIR ZAMAN...BUKANKAH PEMIMPIN KITA BERGANTI-GANTI MEMBAWA KHALIFAH PERANG AKHIR ZAMAN???
    7 Feb 11, 11:28 PM
    gang maideen: USAH DI PERTIKAI AKAN KETURUNANNYA KERNA ITU TANDA KITA BANGSA MELAYU INI BERPECAH DAN PERLU DI PIMPIN OLEH BNGSA LAIN YG TIADA KEPENTINGAN DIRI HANYA PASAL ALLAH DAN RASUL
    7 Feb 11, 11:26 PM
    gang maideen: BUKTI DAH NYATA...USAH DI PERSOALKAN...DMKS ITU GURU DAN PEMIMPIN KAMI YG SETARAF DGN PARA ANBIYA..JUGA ORG TERDAHULU YG DIMULIAKAN..TERIMALAH HAKIKAT SITUASI INI..BERSATU LAH KITA DEMI BANGSA INI
    7 Feb 11, 11:24 PM
    gang maideen: GURU KAMI DARI KHADAM MENJADI TUAN BANGSA MELAYU ITU LAH KEBESARAN ALLAH PD SESIAPA YG NAK DI PILIHNYA...
    7 Feb 11, 11:23 PM
    gang maideen: BUKTINYA KALIMAH TAUHID GURU KAMI DIRECT DGN ALLAH...YG HANG PA DOK EDAR LAH TU...KALIMAH TERTINGGI..
    7 Feb 11, 11:16 PM
    gang maideen: oleh itu ahli2 psscm kena sedar merekalah yg di katakan pemuda bani tamim itu..yg akan bangkit utk bertemu golongan shuaib,al mansur di sg cabang tiga itu..
    7 Feb 11, 11:15 PM
    gang maideen: maiden kini adalah bertaraf imam mahadi yg akan memimpin umat muhammad seluruh dunia...
    7 Feb 11, 07:23 PM
    monyethitam: la sigang bas sekolah pun mai ka... ni semua satu gang la ni.... hihihihihi
    7 Feb 11, 06:14 PM
    geng bas sekolah: adik adik .jom balik sekolah


    "GANG BARU"

    ReplyDelete
  8. memang keling tu ada kata kat resort di pahang....dia lah panglima akhir zaman...

    ReplyDelete
  9. Semut Hitam Di Batu HitamFebruary 8, 2011 at 1:44 PM

    Orang kalau mengaku dia nabi , mengaku dia wali , mengaku dia panglima akhir zaman , mengaku dia al mahdi , berhati hati lah saudara saudara dgnya , Kerana .....
    Nabi dah tutup setakat Muhammad s.a.w.
    Tok Wali , Al Mahdi dan seumpamanya tersembunyi , kalau menyatakan diri tak lama nak matilah tu !!!!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  10. gang maiden berkata dlm blog cekak pendusta

    10 Feb 11, 01:44 AM
    gang maiden: Itusebab datuk pd awal nya mengajak semua penyelai berbaiah pd nya atas sebab inilah...
    10 Feb 11, 01:43 AM
    gang maiden: jgn ragu2 lagi ..kita kena angkat guru kita ini sepertimana yg beliau katakan...dan kita terima hakikat bahawa ahli2 PSSCM adalah tentera allah atau pemuda bani tamim..
    10 Feb 11, 01:41 AM
    gang maiden: Bukan kah telah berkata dia bawa perjuangan rasull....passtinya kita ragu2 bila datuk mengistiharkan dirinya panglima akhir zaman..
    10 Feb 11, 01:39 AM
    gang maiden: ha..gado2 kenapa kau tak percaya pd DMKS sebagai khalifah dan panglima perang akhir zaman....derhaka namanya...kita kena terima hakikat itu dan mendukung perjuangan yg dibawa oleh guru.
    9 Feb 11, 12:36 PM
    budak sekolah: assalamualaikum
    9 Feb 11, 02:01 AM
    gado gado: hitam pekat tak dak sapa nak kawan ngan hang, pompuan pun tak suka kat hang sebab hati hang hitam pekat hahahaha
    9 Feb 11, 02:00 AM
    gado gado: pas tu nak tuduh org pulak hahaha kaki jelous la tuhahaha
    9 Feb 11, 01:59 AM
    gado gado: dah hang tak dapat ngorat budak ipt tu frust nongeng
    9 Feb 11, 01:57 AM
    gado gado: citer syok sendiri jer hahahahahahaha
    9 Feb 11, 01:56 AM
    gado gado: tak dak sapa nak per caya cerita alam fntasi tu hahahahahaha
    9 Feb 11, 01:56 AM
    gado gado: cakap dia sekupang pun tak boleh pakai hahahahaha cakap macam orang hilang akai hahahaha
    9 Feb 11, 01:55 AM
    gado gado: semua cerita syok sendiri ja. hahahaha
    9 Feb 11, 01:55 AM
    gado gado: hahahaha apa yang hang pa melalut ni .. hahahaha

    ReplyDelete
  11. CERITA SUA PSSCM pasal serban biru sama seperti ramalan Nostradamus ...pemuda2 bani tamim ini ber serban biru atau the blue turban....

    setelah di selak..betullah katanya...mana ada org berserban biru kini..
    bila di terjemah "the blue turban" ke dlm bahasa melayu ianya merujuk pelindung/penutup kepala..ahli2 PSSCM di pakaikan penutup kepala berwarna biru....atau di adat melayu memanggil nya tengkolok...

    Maka benarlah apa kata gang maiden bahawa maiden ini panglima atau khalifah perang akhir zaman jika ahli2 psscm dari segi pakaianya melambangkan ciri2 pemuda bani tamim atau tentera2 allah...

    Gang2 Al Arqam elok join persatuan ini supaya dapat menyambung perjuangan ketua mrk dahulu.

    Ada hadis"bila kamu mendengar akan imam Mahdi itu..berbaiah dgn nya....walau merangkak atas salju.."

    jadi mereka2 yg menolak maiden pasal dia ini keling perlu menerima kenyataan bahawa Imam Mahadi ini utk semua bangsa di dunia maka kena berbaiah dgn beliau..usah khianat lagi.

    "jiwa merdeka"

    ReplyDelete
  12. Maknanya SUA PSSCM sudah samalah taraf dan peranannya seperti Nostradamus...siapakah Nostradamus ini?

    ReplyDelete
  13. Salam,

    Seruan Tuan SUA tue mungkin betul kalau sekiranya ianya adalah BETUL .......

    Tetapi, jika sekiranya ianya tidak betul, maka IBLISH lah yang akan gelak ketawa kerana member dia dah semakin bertambah ramai .........

    Ingat lah, betapa hebat nya tipu daya si IBLISH ni, yang sanggup melakukan apa saja demi tercapai dan terlaksana nya agenda diri IBLISH ni.

    ReplyDelete
  14. Kalau guru terkini dah claim (mengaku) khalifah perang akhir zaman , dan anak murid pula kena angkat guru depa sebagai khalifah perang akhir zaman (kata gang maideen) ni dah kira cacamarba .... apa punya fahaman depa bawak niii !!! fahaman RAMALAN NOSTRADAMUS keee !!!!Blue Black " cantek di waktu siang , indah di waktu malam ".... adakah setakat hat junjung kat atas kepala tu aje kee ..... atau setakat the blue turban tu aje ke pengertiannya !!!fikir fikirkanlah sehalus halusnya !!!mudah mudahan
    selamat semuanya....

    LATA JARUM

    ReplyDelete
  15. nak pastikan betul atau salah itu harus kepada samdaran apa?

    SUA bersandar pada apabila dia mengeluarkan kenyataan itu?

    ReplyDelete
  16. HARAP DI FAHAMI,

    SUA hanya mengambil kata dari Nostradamus yg berkebetulan saja...hakikatnya cerita ini adalah cwk lah keramat..pasal guru Silat Cekak adalah khalifah perang akhir zaman....bersanad lah pada Datuk la ni...

    ReplyDelete
  17. bagaimana SUA boleh memetik kata-kata Nostradamus yg pastinya bukan Islam dan tepatnya KAFIR! Sama ada kebetulan atau tidak itu bukan persoalannya.

    Apakah autoriti mengatakan Guru Silat Cekak itu Khalifah Akhir Zaman?

    Boleh jelaskan sanad Guru Silat Cekak Dari Datuk Maideen sampailah kepada Rasulullah s.a.w.?

    ReplyDelete
  18. copy dari chat box blog cekak pendusta

    tentera semut: isyarat tu apa?
    12 Feb 11, 03:36 AM
    gang maiden: hidup cekak 3x....fahami lah pantun silat...itulah isyarat kekhalifahan jawatan imam mahdi....
    12 Feb 11, 03:34 AM
    gang maiden: lebih melayu dari melayu adalah merujuk akan tanggungjawab Datuk pd semua bangsa yg menerima Islam.
    12 Feb 11, 03:31 AM
    gang maiden: ahli2 PSSCM jgn ada wasangka...
    12 Feb 11, 03:30 AM
    gang maiden: bersyukur kita sebagai ahli PSSCM..sebab itu Datu guna istilah telah menyiapkan BAHTERA PASAL KIAS UTK MENYELAMATKAN UMAT MELAYU di akhir zaman...I
    12 Feb 11, 03:28 AM
    gang maiden: Datuk pun ada benih dari saidina ALI yg bersanad asal di YAMAN seperti yg di khabarkan...merangka lah kita walau diatas salju utk berbaiah dgn beliau..
    12 Feb 11, 03:27 AM
    gang maiden: ahli2 PSSCM kena terima kita lah pemuda yg di maksudkan dlm hadis nabi.."benih dari saidina ali yg akan mucul dari timur membawa cahaya islam..
    12 Feb 11, 03:24 AM
    gang maiden: hasrat PSSCM utk menyatukan org melayu dan mentadbir negara pasti kan tercapai kerna itu janji pd jawatan khalifah akhir zaman...
    12 Feb 11, 03:23 AM
    gang maiden: ahli2 PSSCM kena percaya..jika was2 ..buat apa terima datuk sebagai guru...
    12 Feb 11, 03:21 AM
    gang maiden: bukan kah SUA selalu cerita guru silat cekak adalah khalifah akhir zaman dikahbar oleh cik lah keramat...bersnad lah pd datuk lan ni..jadi tak salah lah datuk kata belaiu panglima akhir zaman..
    12 Feb 11, 03:11 AM
    tentera semut: kenapa konco2 pengurusan harus mengunakan propaganda, maideen sebagai panglima perang akhir zaman? harapan saya ahli PSSCM janganlah terlalu bodoh sampai tak guna akal menilai propaganda ini.
    11 Feb 11, 03:30 PM
    kuih lapis: dua-dua takut bini.
    11 Feb 11, 03:29 PM
    kuih lapis: strategi olinlah yang hampir sama dengan amru, menguasai kelas-kelas latihan di IPT bahkan amru lebih baik lg dr olin, amru terbuka juga fikiran, olin dan maideen jenis otak sempit dan bacul.
    11 Feb 11, 03:28 PM
    kuih lapis: gado godo mau cover...ramai la saksi dgr datuk cakap dan fizol menangis-nangis kat eco resort...
    10 Feb 11, 05:42 PM
    gado gado: bye. tata ariioosss.. casa blanca.. ta ta.
    10 Feb 11, 05:41 PM
    gado gado: ber erti hanpa sama pe el dgn amru... tu hahahahahaha
    10 Feb 11, 05:39 PM
    gado gado: hang pa sama ja la cam tu hahahahahahaha
    10 Feb 11, 05:38 PM
    gado gado: hang pa cuba apply strategi yang sama macam mana amrudin pedajal orang yang paling bderjasa dlm persatuan ni hahahahahahaha
    10 Feb 11, 05:37 PM
    gado gado: hahahaha hang pa nak guna tektik tektik yang sama macam mana amrudin buat kat6 pak ak hahahahaha

    ReplyDelete
  19. Kah..kah..kah..pemuda bani tamim beserban biru oleh olin. Itu aku yg beritahu dia. Dia sebelum nie mana tahu perkara2 gitu. Bila aku bagitau dia kat jln kent, dia terkejut. Dia kata dia tak pernah dgr hadis dhaif tu. Aku bagitau selengkapnya tapi dia tentunya tak boleh ingat sepenuhnya.
    Alamak Olin, kau ambik jugak kata2 aku. Awat maideen tak tau ka?? Suruhlah dia kupas dlm2 hadis dhaif tu. Kan dia guru..kah..kah..keh..keh..

    ReplyDelete
  20. Banyak sangat bukti-buktinya berkenaan dengan Pemuda Bani tamim, Nabi Isa akan turun, keadaan akhir zaman. Semua itu BUKANnya retorik tetapi perkara yang benar. So adakah kita tergolong dalam golongan tersebut. "Dicari Tak Jumpa, Ditunggu Tak Tiba". Tang usaha tetap kena usaha.

    ReplyDelete
  21. oklah gua pecah rahsia
    zul kecik penyelia serdang gelakkan maiden pasal taknak ijazahkan ahli baru yg ada saka..
    sapa ada saka kena tulis dalam borang keahlian dulu utk tapisan majlis ijazah hahahahahaha

    solution:
    maiden kena lantik sorang tukang lempang ler heheh

    p/s: tukang baca doa dah ada kan? hehehe

    ReplyDelete
  22. aku pun nak tumpang gelak sama lah... hahahahahaha

    ReplyDelete
  23. aku pun nak tumpang gelak sama lah... hahahahahaha

    ReplyDelete
  24. bukan takat doa, orang lain baca tapi ayat tawassul pun orang lain tolong bagi pd ahli tamat dan org lain kena ajarkaan.....
    Jadi manalah nak berkat berdoa dan nak berkat amalan tawassul....

    ReplyDelete
  25. Tumpang Gelak He He HeFebruary 13, 2011 at 4:06 PM

    Maideen kan guru , jatohlah mertabat guru kalau semua nak bagi dan nak baca kat anak murid , itulah maksud tersembunyi yang dikatakan GURU ALAF BARU .... dalam blog sahabat (CEKAK PENDUSTA) telah dikhabarkan sebagai PENDUSTA ALAF BARU ....

    TUMPANG GELAK HE HE HE

    ReplyDelete
  26. bukannya apa... dia bila baca doa tak bunyi arab tapi bunyi india la bro.... siap berlagu lagi tu..... tapi lagunya sikah pun tidak lagu nahwand pun tidak, lagu jiharkah pun tidak....... macam lagu keling je.. sebab tu la dia tak baca doa..... sah org tahu dia tu bukan lebih melayu tapi lebh keling dari keling yang ada....

    jatuh la maruah silat melayu asli berguru hindu paria

    ReplyDelete
  27. rupa-rupanya keling ni takutkan saka...bodoh punya keling, sah dia tak boleh handle saka orang2 melayu. apa pasai agaknya.

    Dah tahu tak tahan saka, pandai pulak main bomoh, yang jadi mangsa pak ak.

    ReplyDelete
  28. cerita terbaruuuu...

    http://adf.ly/?id=244502

    ReplyDelete
  29. PASALL DIA KELING LAH ITU SEBAB TAK LEH HANDLE SAKA MELAYU....DIA KENA BALIK KE TANAH INDIA BARU BOLEH POWER...KAT SINI PUTAQ ALM JE

    ReplyDelete
  30. 15 Feb 11, 12:29 AM
    FARID CEKAK: MANA ADAB KORANG EK?... MANA CIRI2 AHLI SILAT CEKAK. INGATLAH KORANG DAH MELANGGAR PANTANG YANG PERTAMA. DERHAKA KEPADA GURU
    15 Feb 11, 12:27 AM
    copy dari chat cekak pendusta

    FARID CEKAK: KALAU DI IKUT KAN KORANG TAK LAYAK JADI AHLI SILAT CEKAK TAU.. FIKIR2KAN LAH
    15 Feb 11, 12:26 AM
    FARID CEKAK: KEPADA SESIAPA YANG MENGHINA DATUK HAJI MAIDEN INGAT2LAH KORANG JADI PENYEBAB ORANG MELAYU BERPECAH BELAH

    ReplyDelete
  31. copy paste dari chat cekak pendusta menjjawab kekeliruan ahli2 PSSCM

    15 Feb 11, 04:49 AM
    hakikatmaiden: dah la tu.... kitab melayu pun tak reti nak baca....... sori... psscm tinggal daki
    15 Feb 11, 04:48 AM
    hakikatmaiden: semakin pupuslah warisan melayu dari ahli2 psscm....hahahahaha
    15 Feb 11, 04:47 AM
    hakikatmaiden: habis camna nak jadi guru warisan melayu?????
    15 Feb 11, 04:47 AM
    hakikatmaiden: kalau dgn pak ak boleh juga sembang bab tari silat melayu... dgn keling ni sure beralih ke selambam kot
    15 Feb 11, 04:46 AM
    hakikatmaiden: emmm kesian psscm... petua dan adab hulubalang melayu sure ada pembaharuan..... pakai jubah la semua nanti.... hahahaha macam budak tadika dpt siijil je
    15 Feb 11, 04:44 AM
    hakikatmaiden: habis tu jadi tok guru warisan melayu macam mana? takkan nak cerita pasai baju melayu je kot..... tu kira promosi maroz la gitu...
    15 Feb 11, 04:43 AM
    hakikatmaiden: habislah psscm... petua melayu takkan sikeling tu boleh jawab... petua hindu pulak takkan hampa nak belajaq.... habis tu nak ambik petua arab ke??? tau kee sikeling tu?
    15 Feb 11, 04:42 AM
    hakikatmaiden: pas tu cuba tanya petua nak dapat anak atau nak jarangkan beranak..... sure dia main tembak je.... maklumlah lebih melayu dr melayu...hahahahha
    15 Feb 11, 04:40 AM
    hakikatmaiden: berani cuba try tanya...... cuba tanya dia cara nak basuh uri.... silap2 dia gar cara org hindu amalkan.....
    15 Feb 11, 04:39 AM
    hakikatmaiden: kot esok tanya hukum hakam fekah pun dia tak tau.... cuba try tanya tengok pd guru keling tu.....
    15 Feb 11, 04:39 AM
    hakikatmaiden: tak kan nak kata pasai agama kot.... maiden tu layak jadi guru.....
    15 Feb 11, 04:38 AM
    hakikatmaiden: ada ka hindu paria jadi guru silat melayu asli.. hahahaha
    15 Feb 11, 04:38 AM
    hakikatmaiden: sapa ikut sembah maiden sebenarnya merosakkan melayu serta seni warisan bangsa
    15 Feb 11, 04:37 AM
    hakikatmaiden: guru dia belum mati... dia dah pecat guru melalui egm
    15 Feb 11, 04:37 AM
    hakikatmaiden: yg langgar tu ialah maiden... siap langgar guru sendiri hidup2 lagi

    ReplyDelete
  32. Ya ke ni...

    http://adf.ly/QLBd

    ReplyDelete
  33. hakikat begitulah....maiden memang tahu dan sedar bahawa ciri2 pd guru tak de pd beliau..Pak Ak bagi tempoh 2tahun....cukup dah!!! "depa nak sangat nak ijazah...tengoklah dlm masa 2 tahun...."

    Apa yg ada pd seorg guru utama melayu mukmin..comfirm tak ADA pd maiden,kepada ahli2 PSSCM kena peka akan hal ini....bahawa DMKS ini TAK layak dan tak boleh duduk sebagai GU dan Presiden PSSCM.

    Memang Pak Ak ada kata.."ikut maiden pd org yg tak jelas serta was2...."

    pasal apa Pak Ak suruh ikut?
    ayat sambungnya ialah "ikut maiden kalau2 depa boleh buat....benda ni bukan boleh serah2...terpulang kat depa nak buat lagu mana...depa ni guru depan mata.. dok sibuk2 nak cari guru..."

    -merdeka jiwa-

    ReplyDelete
  34. Aku berkata la ni...pasal dah nak cukup 2 tahun..selepas PAK AK berkata pd aku begitu..

    Pak Ak juga berkata darihal silat ini.
    "dah serah..dah....serah...(di sebut juga nama..aku tak kisah akan nama yg di sebut waktu itu tapi la ni Ahli2 PSSCM kena terima juga nama yg di khabarkan kat aku demi roh martabat budaya asli umat melayu)..Almarhumah Mak Tam mai duduk sekali dan berkata"serah kat maiden,kat maiden.."(Pak Ak mengeleng-geleng kepalanya)

    nota:saya tak kisah akan nama yg di sebut Pak Ak pd pada waktu itu..kerna situasi Pak Ak begitu..masih boleh berbicara serta berpesan(harapan saya ketika itu Pak Ak akan sihat kembali)
    Saya melihat Pak Ak mengambil keputusan berdiam diri dan tidak berbicara pd yg datang ziarah beliau darihal persatuan juga silat bilamana ahli2 PSSCM menerima serta membenarkan pengakuan DMKS bahawa beliau guru penganti serta GU di hotel De Palma.

    INILAH PENGAKUAN SAYA...SEKIRANYA PSSCM MERASAKAN NAMA YG DI SEBUT KEPADA SAYA OLEH PAK AK(TAK KIRA SIAPA PUN) ITU ADALAH PERLU UNTUK MENYELESAIKAN KEMELUT KEPIMPINAN DMKS DEMI ROH MARTABAT BUDAYA SILAT YG DIASASKAN OLEH USTAZ HANAFI...CARILAH TITIK PERTEMUAN PERSENGKETAAN ANAK2 MURID GURU SEBELUM DMKS.


    -MERDEKA JIWA-

    ReplyDelete
  35. GU DAN PRESIDEN KAMI LA NI TERPILIH DAN TERPELIHARA WALAU PUN DIA TAK MAKSUM...

    TERPILIH?
    BELIAU LAH KHALIFAH KAMI DI PSSCM MERANGKAP PANGLIMA PERANG AKHIR ZAMAN SEPERTI MANA GURU2 SEBELUMNYA...

    TERPELIHARA?
    Fitnah2 terhadap beliau tidak meberi bekas pada diri dan kehidupan beliau...

    kepada yg tak boleh terima DMKS ini pandai2 lah nak buat bagaimana dengan nama yg Pak Ak habaq kat depa...boleh ke khabarkan pd kami siapa nama tu..agak2nya lah siapa ya?

    pencen askar atau pencen pengarah atau org yg berpencen lah...he he he...

    2012 kami percaya DMKS akan terima sepenuhnya hikmah utk memimpin ahli2 PSSCM sebagai tentera Allah...2012 adalah kehancuran dunia pasal nak memudahkan DMKS mengembalikan Islam ke tempat asal nya....sireh pulang ke gagang ,dari mana islam itu dtg kesitu lah asalnya..

    Secara tersiratnya PSSCM ini lah yang di pimpin oleh khalifah akhir zaman adalah pejuang sebenar yang memerangi segala kesesatan agama seperti wahabi,syiah,qadiani dll lagi...kerna itu sesiapa yg meninggalkan PSSCM seolahnya melangkah ke pintu Neraka..

    kepada ahli2 PSSCM jgn terpengaruh dgn mereka yg mengatakan ada nama lain yg di pesan oleh Pak Ak seperti di tulis oleh merdeka jiwa(kena lah ada jiwa baru nak merdeka bukan nya merdeka baru ada jiwa)

    AHLI2 PSSCM BERDIRI TEGUH DI BELAKANG DATUK MAIDEN KADIR SHAH SEBAGAI PEMIMPIN UMAT MELAYU UNTUK KEBANGKITAN AKHIR ZAMAN....2012...BERMULANYA DI TANAH MELAYU INI.(itu sebab melayu tak boleh pimpin melayu supaya mengelakan perpecahan supaya melayu bersatu dgn khalifah yg di utus untuk hari kebngkitan itu....benih saidina ali bersanad dgn DMKS...PERLU PERCAYA AKAN ITU KERNA ADA HADIS PASAL HAL INI ..)

    -Jiwa Merdeka-

    ReplyDelete
  36. apa benda lah yg ko mengarut nih labu...
    patut la ko biadab pasal guru ko biadab,,,
    patut la guru ko biadab pasal dah memang dia biadab,,,
    dan
    patut la aku biadab ngan guru ko pasal guru ko biadab

    ReplyDelete
  37. ko pun sama lah labi...
    cara ko menegur org lain biadab memang tak beradab dan tiada adat...

    kalau ko nak marah kat labu...marah je la kat labu...janganlah ko kutuk guru dia ke, mak bapak dia ke, tok nenek dia ke....
    'Mungkin tok nenek dia tu tok nenek ko jugak'...

    Siapa guru ko??? Aku yakin guru ko ok...berusaha keras utk mendidik ko...tapi ko k.o... mungkin ko tak paham apa yg guru ko ajar...??? Nak paham ni bukan senang...mengaku paham memang banyak... mengalahkan guru...
    'Mungkin guru ko tu guru dia jugak'...

    Cube ko pikir7kan...

    ReplyDelete
  38. Tinggi benar mertabat Khalifah Akhir zaman yang didakwa olih Jiwa Merdeka ,beginilah saudara saudara , marilah kita perhatikan bersama sama , kita keluar sekejap dari lingkaran PSSCM ,
    Pertamanya :- Sudah bersatukah masyarakat sekitar Kemensah , sudah mantapkah hubungan sesama Muslimin di daerah Ulu Klang , di mana Y Bhg DKMS bermastautin , sudah berjayakah DKMS menyatukan umat Melayu di Daerah itu , belum kita bercerita seluroh Melaya ini , maupun seluroh Alam Melayu (Nusantara) , apa lagi di Benua Asia dan se antero dunia Islam Lagi !!!!! 2012 bukan lama saudara saudara , jika DKMS berjaya memantapkan PSSCM dengan seluroh umat Melayu mempelajari Silat Cekak baru dikira telah menunaikan hasrat Al Marhum Ustaz Hanafi sahaja , jika tidak betullah pesan YM Pak Ak yang DKMS bukan DAPAT pun !!!!!
    Berpijaklah di bumi nyata ....

    Pengamal Cekak

    ReplyDelete
  39. SALAM JIWA MERDEKA SERTA AHLI2 PSSCM,
    bagaimana persiapan kalian sebagai tentera allah di akhir zaman?
    sudah siap kah bahtera MELAYU yg bernakhodakan KELING itu?
    Jika begitu perjuangan PSSCM pastinya ahli2 PSSCM telah bersiap siaga dalam menghadapi gelombang 2012..ciri2 zahir nya menunjukan PSSCM sebagai tentera allah akhir zaman sepertimana di kata kan oleh SUA itu.

    Persoalannya...Tentera Allah berjuang berpaksi dgn Kalimah Tauhid dan Rasul sepertimana perjuangan Rasul utk umat di dunia ini..Adakah PSSCM ini tentera Allah bilamana ahli2 nya mempertahankan Kalimah Syahadah silap yang di ucapkan oleh PEMIMPIN yg mengatakan beliau lah panglima perang akhir zaman????
    atau sebenarnya PSSCM kini di pimpim oleh agen anti agama yg bertaraf Firaun sepertimana ucapan GU Pak Ak di UIA dalam MAP 2008 .."..Tahun depan hang pa semua akan berhadapan dengan Firaun....."(jika tak percaya cuba check rakaman video di MAP 2008 itu yg original )
    Kalau nak cari kebenaran akan kata2 Pak Ak itu akan kemelut melayu,perangai,tingkah,sikap,kata-kata,pengakuan juga tindakan Pemimpin berdarah keling itu adalah bersesuaian dgn diri Firaun..terutamanya bila beliau mengatakan boleh berhubung direct dgn allah..apa isyaratnya?Itulah isyarat yang menyamakan keling itu dengan Firaun kerna firaun pun begitu.

    Jadinya ahli2 PSSCM kena sedar bahawa pemimpin mereka yg di katakan sebagai Khalifah Akhir Zaman itu adalah Khalifah yg berada duduk pemerintahan Iblis yang bertujuan membawa ahli2 PSSCM ke pintu Neraka Jahanam...WASPADA akan itu

    Bagaimana ahli2 PSSSCM akan terheret ke pintu Neraka????
    ianya berhubungkait dgn akidah umat Islam di mana perdunya adalah Kalimah Tauhid dan Rasul...puak2 anti agama sememangnya sedang berusaha untuk mencederakan akidah umat islam,tercedera atau terluka akidah ini jika di teruskan mempertahankan kalimah syahadah yg salah tanpa mahu mencari petunjuk atau merujuk pd yg arif ditakuti akidah ini akan bernanah,busuk.....akhir nya tertutup hijab pada yg benar,jalan yg sesat di sangka benar.
    Maka benih-benih yg di semai oleh guru ter dahulu tidak berbaja,tidak di sirami,tidak terjaga akhirnya...busuk(tak boleh pakai)

    Makanya ahli2 PSSCM sekiranya ingin menjadi PEMUDA BANI TAMIM WAJAR MENOLAK FIRAUN YG MEMIMPIN PSSCM INI..

    ...continue....

    -MERDEKA JIWA-

    ReplyDelete
  40. sampai masa kita jek sembelih depa....

    ReplyDelete
  41. semangat betul -MERDEKA JIWA- ni..

    ReplyDelete
  42. As salam..ini bukan semangat tapi suatu kebenaran yg terpinggir yang wajar di fikir2 kan.


    -merdeka jiwa-

    ReplyDelete
  43. Hati2 dengar berita...kadang2 apa yg kita sangka BENAR itu rupa2nya DUSTA semata... (kalau tak silap Almarhum Ustaz ada pesan pasal ni...)

    Sedar tak sedar kita tertipu...sedar tak sedar kita ditipu dan sedar tak sedar kita juga turut menipu...ya akhir sekali apabila kita memanjangkan berita yg palsu, kita juga dah jadi PENIPU...

    Jadi, hati2lah apabila mendengar berita... tak perlu terus percaya, tak perlu dicaci-nista, tak perlu kata tidak dan tak perlu kata ya... kalau baik utk PSSCM, ambil seadanya dan kalau buruk utk PSSCM, tinggalkanlah ia...kalau tak tahu, biarkan saje...lambat laun kebenaran akan muncul jua...

    Sabor jer la...

    ReplyDelete
  44. hehehe...

    senang kan mcm tu...
    org melayu mmg suka wait n see...bila dah terantuk baru la kecoh, bila dah kena batang hidung, br nak bising2...
    sebab tu maideen keling ni bermaharajalela dlm psscm.

    ReplyDelete
  45. waduh..... 'bila tak tahu.... biarkan saja' ini apa pula fahaman yg nak diterapkan kepada manusia..... MAKA sekiranya kita tak tahu hal-hal bersabit ketuhanan atau tauhid...... MAKA kita biarkan saja!!!!!!!

    semakin rosak dan layulah melayu islam kalau macam ni!!!!

    Jangan asyik serahkan semata2 kerana malas mencari kebenaran....takut2 nanti kita sendiri tak tahu nak menilai yg mana satu itu kebenaran dan kebatilan..... kerana kita asyik buat tak tahu pada perkara2 yang kita tak tahu!!!!!!

    ReplyDelete
  46. PELIKKKKKKK!!!!!!!! inilah satu kepelikkan yg sedang berlaku....

    Kami cuba sedaya upaya beritahu bahawa maiden tu silap syahadah dan bukti bukan guru yg layak pimpin PSSCM........... hampa tak nak terima!!! hampa kata maiden lebih ariff bab2 agama dan syahadah!!!!

    Suarajagat (bukan ahli psscm), seorang pejuang membenteras ajaran sesat dan salah aqidah Islam... mempunyai kaitan dgn Jab Agama berkali2 memberitahu bahawa maiden tu salah syahadah dan tak layak memimpin PSSCM yg telah diasaskan oleh Almarhum Ust Hanafi..... pun hampa tak nak terima....!!!!!!

    So siapakah yg layak cakap dgn hampa semua ni..... Tok Sami kot cakap.... baru hampa nak terima!!!!!!

    Kalau dah sah dengan hujah2 diberikan mengenai ketidak ariffan maiden dalam hal syahadah dan agama ni........... maka buatlah kajian lebih teliti........ jangan kerana cintakan persatuan sehingga sanggup lantik guru yg boleh rosakkan aqidah......

    Usahlah bersubahat...... jadilah mukmin sejati yang berani membenarkan walaupun pahit!!!!

    ReplyDelete
  47. Salam..ape ni asyik blog je, bile nak wat tindakan yang betul-betul, kalau betul maideen tu salah, kenapa x ambil tindakan yang sah, asyik blog je, sampai ke sudah x sudah-sudah...tak tau sapa yang betul-betul betul..buat le betul-betul...

    ReplyDelete
  48. aku tak suka wait-waitFebruary 22, 2011 at 1:00 PM

    sbb ahli2 PSSCM semua penakut dan menikus..

    ReplyDelete
  49. salam, anoy 2:02

    hang pun tergolong dlm org yg tak sudah2..tak buat apa..dok tunggu.....yg tak betul dah pasti iaiut mrk yg mempertahakan syahadah yg salah....SEKURANG2NYA yg ada juga mrk yg buat melalui tulisan sebagai perkhabaran.....hang tu la ni buat apa????

    ReplyDelete
  50. Cer citer, cer citer, cer citer...

    Buat penat jer citer ngan korang ni...korang bukannya bole terima pun...

    SEPATUTNYA... kalau betul2 AHLI PSSCM, terimalah keputusan yg dibuat oleh pihak pengurusan (walaupun tak selari dgn kehendak peribadi kita) dan bersabarlah dgn segala dugaan... kan Allah tu Maha Kuasa...

    SEPATUTNYA...Jangan di ikut keputusan dan pandangan dari org yg tidak berkenaan... golongan yg tak berpuashati ni kerjenya memang gitu... mereka akan menolak apa2 yg tidak selari dgn kehendak mereka... dan mereka ini banyak idea dan rajin berusaha... sebabnya mereka ni bukannya sembarangan org...selalunya dr golongan yg terbijak dan terpandai...

    Di zaman Almarhum dah ada golongan camni dan dizaman Pak Ak pun ada...tapi semuanya dah pencen awal ... tapiiii “patah tumbuh hilang berganti”... mesti ade nyer pengganti... biasa la tu...

    Soooo berhati2 lah...

    SEPATUTNYA...aku tak patut citer pd korang...sebab korang pasti tak bole terima nyer...

    Sabor jer la...

    ReplyDelete
  51. untuk tipah ttp:

    sebab apa pula ahli2 boleh terima datuk sebagai guru sedangkan sebelum ini semua bersetuju satu masa hanya satu guru? Adakah Pak Ak bukan guru lagi?

    macam mana pula seluruh ahli psscm yg menerima datuk sebagai guru boleh berdiam diri apabila mengetahui syahadah yg dibawa datuk tidak sama dengan yg dibawa oleh rasul?

    apa sebenarnya yang ditolak oleh orang2 yg menolak datuk maideen?

    bukankah bijak, pandai dan rajin berusaha itu sifat2 mukmin? Pastinya yg patah itu berganti sbb semuanya ketentuan dan kehendak ilahi...

    mana yang baik boleh diterima, tapi sahlah apa yg dibawa oleh datuk sesuatu yg bathil, bagaimana anda boleh pula terima?

    ReplyDelete
  52. Btul la kata kau tipah ttp...buat penat jer...

    Tapi tak per la tipah ooi... aku suka dengar citer ko... citer la lagi...

    Cer citer cer citer cer citer

    ReplyDelete
  53. Komando (b),
    Ko ingat tak citer masa zaman Pak Ak mula2 jadi guru aritu... segolongan ahli jkp yg terbijak dan terpandai tak boleh terima beliau... macam2 kata2 nista yg dilemparkan (tak sanggup la nak citer semuanya)... Kenapa diorang sanggup buat kat Pak Ak camtu? Adakah Pak Ak bukan guru lagi?...ermm...

    Pastu ada pulak tudohan kata Pak Ak sesat (bawa ajaran bathil) dan mereka jaja citer ni dlm vcd...sampai Pak Ak kena panggil oleh jakim... dan macam2 lagilah usaha yg dilakukan utk menolak Pak Ak... (Malas aku nak mengambil tahu apa sebenarnya yg ditolak oleh org2 yg menolak Pak Ak) ...

    Macam2 cara diorang usahakan...pendek kata rajin sungguh golongan tak berpuashati ni berusaha (tak berani nak kata mukmin atau bukan)...

    Walaupun golongan tu kata Pak Ak sesat, bathil, dan macam2 lg dgn bukti yg jelas melalui rakaman vcd...tak kisah lah apa cara sekalipun... tapi Pak Ak tetap steady jer... dan akhirnya kemenangan tetap di pihak yg benar...

    Tak ingat pulak aku kalau Pak Ak pergi berhujah dgn golongan yg tak berpuashati tu...tapi aku rasa kalau pergi berhujah pun buat penat jer... bukan bole terima pun...

    Sabor je la...

    ReplyDelete
  54. Korang pun bukan bule terima kalau Pak Ak tu masih guru, sabor je la.

    bodoh sombong korang ni.

    ReplyDelete
  55. untuk Tipah ttp yang hebat berhujah >>>>>>>

    1. Adakah Syahadah Datuk Maideen seperti yang ditunjukkan dalam Video atau you tube itu benar benar terjadi dan dimanakah lokasi nya.

    2. Adakah jawatankuasa yang bertanggung jawab dalam majlis Ijazah itu sanggup buat pengakuan berhubung kait dengan Syahadah tersebut.

    3. Bila Md Radhi dikatakan Guru Pengganti, kenapa kebanyakkan ahli PSSCM menolak nya ?

    4. Bila Datuk Maideen dikatakan Guru Pengganti, kenapa kebanyakkan ahli PSSCm menolak nya.

    Kepada Ahli PSSCM, tolong bantu jawab dan jelaskan perkara ini.

    Buang ego dan emosi ..... harap jangan diubah soalan saya ini .

    Terima kasih. Salam khusus untuk Tipah ttp.

    ReplyDelete
  56. tipah oii tipah...kang aku dah cakap, buat penat jer... bak kata nenek aku, "Bagai mencurah air ke daun keladi...".

    tipah oiiii...kemana ko ni? Ni banyak lg soalan cepu mas utk ko ni...

    tp baik ko berhati2 menjawab... nampak macam "Ada udang disebalik batu"... so "Bercakap memandang-mandang, silap lidah jiwa hilang."

    cer ko pegi tanya kawan lama kat alam syahadah tu ...kut2 ada jawapan disitu...

    Maklumlah..."Adat tua menahan ragam..."

    ReplyDelete
  57. nampak benar tipah ttp ni budak baru (yang dgr cerita) nak menceritakan hal2 dahulu..

    ReplyDelete
  58. salam,
    Bila mad radhi mengaku penganti mrk menentang
    bila maiden mengaku penganti mrk menyokong

    pasal yg menyokong la ni adalah mereka yg ada cita2 utk mnejadi Guru ketika menjadi penentang dahulu..


    kenapa mrk tak siarkan rakaman pd 18hb itu sepenuhnya rakaman di rumah pak ak..?PASAL pak ak ada kata bab yg itu tak leh serah2 bukan hak saya utk DI BAGI-BAGI

    Ketika mad radhi dulu pun sama juga bila pak ak kata yg hak di beri pd saya mana boleh di serah-serah

    mad radhi dtg rumah pak ak dan membawa kerumah keluarga(ada rekord)
    Maiden dtg rumah pak ak dan membawa berita ke AJK PSSCM ..(tak de saksi)

    Jadinya mrk yg menolak maiden dan mad radhi dulu adalah kerana bab yg Pak Ak tak boleh serah-serah tapi kenapa Majoriti ahli PSSCM menerima maiden ini sebagai GU dan Presiden padahal bab yg tak boleh serah-serah itu menjadikan guru itu dipanggil "Utama".

    Pak ak membenarkan maiden menjalankan tugas pengijazahan itu bukan sebagai Guru Utama atau Presiden tapi sekadar PSSCM boleh menjalankan akitivi persilatan supaya tiada masaalah di IPT2 berkaitan dgn hal kokkuriklum(mereka sengaja mengunakan ayat ini berulang-ulang bertujuan serta bermatlamat seperti apa yg berlaku)
    akhirnya hasrat mrk tercapai dan boleh digunakan utk di canang ke seluruh ahli2 PSSCM bila mana AJK PSSCM sendiri yg membenarkan perkara ini berlaku bila menghadap Pak Ak pd 18hb itu..menerima maiden sebagai pengijazah saja(bukan guru pun) dan ayat penyambung amanah di timbulkan oleh SUA PSSCM dgn olahan,siasahnya ,di ulang-ulang,di tonjol-tonjolkan ayat PENYAMBUNG AMANAH......akhirnya keadaan ini sengaja di sebarkan supaya ahli2 PSSCM yg was-was atau ragu2 atau tak ragu2 akan bertanya hal ini pd Pak Ak supaya mrk yg bertemu Pak Ak akan mendengar skrip yg penuh agenda itu ..
    apakah skrip itu???
    ".....ikut maiden..."
    Skrip yg penuh muslihat yg di suap ke mulut Pak Ak dan org sekitarnya adalah langkah terakhir komplot utk memantankan Pak Ak sebagai GU dan Presiden.

    Dalam keadaan Pak Ak yg begitu, sanggup mereka mengadakan istiadat kononnya suatu penyerahan secara total telah berlaku...hanya sepersalinan pakaian berpindah tangan bagaikan seluruh"pakaian berisyarat yg ada pd Pak Ak turut berpindah"...ahli2 PSSCM perlu sedar ini bukan adat,istiadat yg sebenarnya dlm PSSCM...kerna terdesak mrk sanggup buat apa saja supaya video ini dapat menyakini akan ahli-ahli PSSCM kononnya Pak Ak telah menyerahkan segala-galanya.

    Wahai ahli2 PSSCM Jika kalian pernah berbaiah dgn lafas"tidak akan menderhaka pada Guru" serta pernah di khabarkan dalam satu masa tak boleh ada dua guru(termaktub dlm perlembagaan bahawa Guru itu Seumur hidup)sepatutnya kalian boleh berfikir sendiri serta punya pendirian dan bukan mengikut apa yg di khabarkan samada melalui mulut,video dsbnya.
    Tidakkah kalian sedar wahai AHLI-AHLI PSSCM sebenarnya kalian telah melanggar baiah kamu sendiri bilamana membenarkan maiden ini sebagai guru maka jatuhlah istilah"derhaka" pd anda sekalian..bilamana penderhakaan telah berlaku maka ini lah kunci kepada maiden utk mengajak kalian bersama-samanya membina bahtera yg dibina dgn kepalsuan.


    -BERJIWA MELAYU-

    ReplyDelete
  59. Kepada ahli2 Kuang,
    MENGAPA KALIAN MENAFIKAN PETUNJUK YG DI BERI??

    Pusat latihan Kuang ingin melihat bukti sekiranya maiden ini benar guru seperti yg di dakwa maka telah di tunjukan bilamana UCAPAN SYAHADAH YG BERBEZA DARI LAZIM berlaku pd 22hb dalam majlis pengijazahn maiden yg pertama itu.Apabila ahli2 kuang ingin melihat bukti dan telah di tunjukan tapi mengapa kalian menafikan bukti yg telah di tunjukan...dan berkata "syahadah maiden telah betul kini".Sedar lah kalian petunjuk awal itu utk menyelamatkan kalian dari di timpa derhaka....kembali ke fahaman asas PSSCM selama ini "tiada dua guru dalan satu2 masa"

    Wahai ahli PSSCM di mana bumi di pijak di situ langit di junjung
    Tanah yg di pijak tanah melayu
    Bahasa yg di sampaikan bahasa melayu
    Pakaian yg anjurkan dipanggil PAKAIN melayu
    Budaya yg ajarkan persilatan asli melayu

    tapi mengapa kalian boleh menerima bukan melayu?????
    tidakakh itu satu yg pelik???
    tapi kalian membenarkan kepelikan ini..

    DERHAKA INI KUNCI UTK TIDAK MELIHAT KEBENARAN...semoga kalian belum ada kunci itu.



    -BERJIWA MELAYU-

    ReplyDelete
  60. Bahtera PALSU.

    Tak pernah naik bahtera tapi nak buat bahtera. Nak ajak ramai bagi lemas dan tenggelam. Dan sudah terbukti ramai yang akan tenggelam. Semua kuncu2 dlm bahtera tak tahu pulak nak berenang pasai Ujian Renang gagal. Jadi betul lah
    BIARKAN SI LUNCAI TERJUN DENGAN LABU-LABUNYA. BIARKAN BIAR.....

    Jadi biarkanlah mereka, petikan surah yasin ayat 10 "Sama sahaja bagi mereka, samada kamu memberi peringatan kepada mereka atau tidak, mereka tidak akan beriman".

    ReplyDelete
  61. Bagus cadangan tu...biarkanlah mereka dgn bahtera mereka... biarkan... biarkan... tak payahlah kita menyebok dengan urusan mereka...

    Biarkan... biarkan... WOI BIARKAN... APA MENYEBOK NI???

    ReplyDelete
  62. Ya la anon... biarkanlah siluncai terjun dgn labu2nya ... Yg menyebok ni apasal... Yg terjun tu dia... labu2 tu pun dia punyer... apa kena mengena dgn kita... APASAL KITA PERLU MENYEBOK?

    Sedap ke labu2 tu? Kalau sedap kita beli jer la sendiri.. tak payahlah nak sebok ngan labu2 siluncai tu...

    Eh..ni anak kunci siapa pulak ni???

    ReplyDelete
  63. yang tak kena nya ialah siluncai tu ingat psscm ni bapak dia punya kot!!!! psscm ni persatuan mai dari negara hindu kot!!!!!

    ReplyDelete
  64. PL Kuang tu pun bukan betol..."mamat" tu dulu letak diri dia lebih tinggi dari Pak Ak..pirahhhhhh. Haprak punyer kaki. Buat keje sbb nak dapat nama. pasal wakafkan tanah pun dok ulang² sebut dalam kelas latihan, bertahun tahun. Kalau nak bangga tak yah la ditekankan perkataan "wakaf" tu...

    ReplyDelete
  65. farouk telah bersuara SU CS 7HB anoy 25 jam 1:22pm

    kesian si farouk yg termakan guka2 keling tu..di tekan kan wakaf itu supaya ahli2 tu ingat bahawa wakf itu terpakai selagi PSSCM ini berada di landasan yg betul...la ni tak betul...keling jadi pemimpn budaya melayu,keling itu khadam tapi dah jadi tuan kepada melayu farouk itu...la ni farouk telah jadi khadam pulak...pelik..
    Farouk bawa adap keling bukan melayu pasal guru dia keling buktinya"masuk kelas buat ikut SUKA Dia tak de hormat pd penyelia dan ketua kelas..kau tu farouk AJK di cawangan bukan ada kuasa kat kelas2..kau tu pentadbir je kan cawangan..ada paham...jgn kau buat kelas tu mcm bapak ka punya..masuk kelas ikut suka hati buat ceramah yg tak ikut penyelia..

    masa dulu CS tak de cam ni pun na pi kelas pun minta izin nak bercakap pun minta laluan...

    memang betullah lah kalau bulat terima keling tu maka perangai pun mcm keling....

    kami punya suka lah nak buat cam ne kat kelas ni...PSSCM CS ni bukan milik hang pun.


    -KECEWA MELAYU KUANG-

    ReplyDelete
  66. puak-puak penentang ni bangang...hati busuk.... pak ak masih guru utama PSSCM, Datuk pun guru utama PSSCM..... cuma yang menjalankan penijazahan ialah datuk..... apa masalah korang? .... mejar tak dapat jadi guru? adanan tak dapat jadi guru? roslizan tak dapat jadi guru? zaid tak dapat jadi guru.....

    cerita macam2.... pegi le bukak silat lain.... yang menyalak macam anjing ni .... kenapa?
    Korang buka silat lain.... persatuan lain... lepas tu claim le korang ada guru melayu tulin.... habih cerita....
    kalau dah tak suka ..... keluar..... jangan nak memecahbelah.... jadi macam yahudi....

    ReplyDelete
  67. seronok tengok latah budak2 melayu maiden ni..... lompat tak tentu pasal sebab tak tahu perjuangan ini berasaskan apa dan nak ke mana....

    ko semua pi la tanya si guru maiden tu.... apa sebenarnya..... kalau pasal tauhid.... suruh dia kupas sikit.... dan tanyakan pada dia ambik firman mana...... kalau cakap ada firman dan hadis baru layak kot jadi guru..... baru layak..... tapi tak semestinya boleh jadi.. hahahahha

    ReplyDelete
  68. hei apa punya banagangnya kau ni?tahu baca ke atau tidak?itu lah kalau dah ikut keling yg tak berapa reti nak baca dan eja..tulis tamil boleh lah kot

    dlm sesawang silatcekak.org tu jelas tertulis mantan guru utama Tn Hj Ishak bin Itam,maknanya apa wahai melayu terlebih melayu?kau ni melayu ke keling?
    makanya AJK PSSCM telah memantankan GU Tn Hj Ishak bin Itam

    Dan hang pa sekalian telah mengistiharkan keling tu GU di hotel D Palma..ada sekolah ke hang ni anoy 26hb 4:39am.???

    Yang jadi yahudi adalah mrk yg dipanggil lebih melayu dari melayu...siapa dia tu?keling tu lah dan konco2nya
    pasal apa boleh jadi mcm tu?pasal perumpamaan lebih yahudi dari yahudi sama je maksudnya dgn lebih melayu dari melayu...
    apa maksudnya yg sama tu?nak tahu ke?
    lebih yahudi dari yahudi adalah mereka org yahudi yg mengkhianati para 2 rasul...

    jadinya hang pa sekalian adalah pengkhianat kpd bangsa melayu juga derhaka pada GU Tn Hj Ishak bin Itam...jelas ke?atau buta hati lagi?..kalau tak leh terima maka benarlah kalian yg di beri akal tapi tak digunakan ,di beri hati tapi mati...

    dah sah-sah maiden tu keling bukan melayu 100% darah dari India...masih bersuku sakat dgn pakaian sari lagi..

    Ini budaya melayu yg asli ,punya tuan seperti yg hang pa kata dulu-dulu...dah tu kenapa hak melayu ini boleh keling pemimpin hang??
    ada logik kah???akal budak sekolah tadika pun tahu...pi lah tanya anak hang yg masih kecil tu.."silat ini siapa punya anak ku"..mak anak hang akan berkata jika terdidik dgn sempurna lah .."abah silat ini org melayu lah punya.."

    pi lah tanya anak2 hang sekalian...wahai ahli2 PSSCM.

    betul lah hang pa iktu perangai keling tu bila kata kami menyalak mcm anjing pasal keling tu juga pi kutuk silat melayu lain tu mcm haiwan..Pasal apa sikeling tu tak kutuk seni bela diri dari benua keling tu mcm haiwan?..pasal dia sayang kat bangsa dia lah bahlol...dia lah yahudi yg memecahkan belah org melayu..padahal dia tahu mana boleh keling pimpin silat melayu tapi dah jadi agen yahudi terpaksalah laksanakan mission ...kau ingat saithu maiden a/l katarisha tu menghimpit Ustaz Hanafi saja2 kot...di arah jadi mata-mata pd mulanya...itu lah kisahnya agenda yahudi ,mrk tak boleh mengubah budaya melayu tanpa ada agen di dalam persatuan melayu itu sendiri...

    tak caya lah tu..!!!macamana nak percaya hati dah mati akal dah beku..!!fikiran dah terarah pd panglima perang akhir zaman iaitu si keling tu..

    "K M K"

    ReplyDelete
  69. 1. Apa yang aku pasti daripada komen2 di sini..sahih,,,orang yang menghina, dan mencaci maki mana2 pihak, daripada maideen, atau dari yang membangkang...sekiranya ada kutuk hina= Berdosa...

    dah tentu nasihat2 yang diletakkan di sini, x dapat digunakan..sebab dah jadi neutral dengan dosa caci maki kalian.sebab dari segi cara, maka nampak jelas unsur hati dan emosi, lebih dari kerana Allah Taala semata2..maka mana yang kekal, hati?emosi?bangsa?wang ringgit? atau Allah Taala,,,,

    2. Maideen jadi guru atau presiden sebab berasal dari bangsa lain, adakah salah?
    Yang mana penting, agama, atau bangsa?
    mana satu perjuangan PSSCM?
    Jadi hujah2 orang yang xmau terima maideen, sebab 'bangsa' adalah x boleh diterima pakai.

    3. Kalau sebab agama, maka nak membangkang maideen dan bahteranya, maka boleh. Tapi harus dengan cara yang betul dan formal...
    kalau setakat dengan blog yang penuh dengan dosa caci makian, ditambah dengan komen2 yang juga penuh dosa caci hina..maka aku rasa xjadi apa juga, tambah dosa lagi ada lah, (dari golongan pembangkang atau penyokong)

    4. jadi berdebat, atau berbincanglah mengikut lunas2 islam yang betul, jika betul, perjuangan anda kerana Allah.
    Matlamat x membenarkan cara.

    ReplyDelete
  70. emmm kalau kata kerana agama... mestilah tok din ni antara org yg tinggi keilmuannya dalam hal agama.... boleh buat rujuk bab Tauhid, Fekah, Tasauf, sirah,tajwid, hukum hakam dan lain2. Dan pasti jawapan tok din berpandukan al-Quran, Hadith, ijmak dan ijtihad ulama serta merujuk kitab muktabar.... TOK DIN tak pakai ni semua... dia main cakap sedap mulut je...... LAYAK ke nak jadi pemimpin Islam konon....

    Dah tu kita bincang je la guru silat melayu mesti la org melayu... sebab hindu tu tak layak jadi tok guru agama..... yg heran ustaz2 psscm ni boleh ikut tu... ikut kerana takut kot... habis ustaz macam sikahar tu letak iman kat mana....??? letak celah kangkang kot??????

    Nak kenai guru agama ni bukannya susah sangat........ buat la kenduri doa selamat kat rumah mak ayah... ajak jiran2 dan jemput tok din baca doa selamat dan lepas tu suruh dia buat ceramah ringkas... dan beri peluang org ramai tanya soalan..... kalau benar kerana islam dan punya ketokohan guru... tok din pasti boleh..hahahahaha....

    ReplyDelete
  71. salaam anoy...February 26, 2011 12:04 PM

    2. Maideen jadi guru atau presiden sebab berasal dari bangsa lain, adakah salah?
    Yang mana penting, agama, atau bangsa?
    mana satu perjuangan PSSCM?
    Jadi hujah2 orang yang xmau terima maideen, sebab 'bangsa' adalah x boleh diterima pakai.


    Perjuanagan PSSCM tu menyeluruh..tengok simbol tu la anoy...keris tercacak tu...utk siapa? UNTUK KELING KE?APA SENJATA ORG KELING?KERIS....BANGANG ..TAK PERLU JADI BAIK UTK NAK KELING TU MEMANG BUKAN PEWARIS BUDAYA ORG MELAYU...

    SALAM ANOY..KALAU HANG ADA HARTA....BILA HANG MAMPUS!!! ..HARTA HANG TU JADI PUSAKA PD ANAK2 HANG LAH..BETUL TAK?BETUL LAH TU KAN..JADINYA SILAT INI PUSAKA BANGSA MELAYU MANA BOLEH KELING JADI PEWARIS...ada faham kah? atau sama juga tak sekolah mcm keling tu..Boleh kah org yg tumpang duduk dlm rumah hang bila hang mampus dia pulak nak tuntut pusaka..padahal itu milik anak2 hang...(cakap berkias ini hang faham ke atau nak kena tulis tamil baru faham)



    aku mengutuk ke...maki..mencaci..apasal tak boleh..??KELING DAN ORG2NYA TU penderhaka pd guru dan pengkhianat bangsa melayu...hukuman itu dah ada?....pi tanya ustaz kahar penderhaka dan pengkhianat itu apa hukumannya..?

    PSSCM tu jika tak bawa perjuangan bangsa...tak usah lah bawa silat..cerita agama je lah ..keling ada tauliah ke?tulisan jawi pun tak reti ada perasan nak nak pimpin org mleayu...pi lahhh mabuk si keling ni

    Pasal hang pa nak kata maiden telah di lantik oleh Allah UNTUK BAWA PERJUANGAN...PERJUANGAN APA?perjuangan rasullulah..syahdah pun tonggang langgang nak cerita nak islamkan org melayu...suruh lah maiden balik ke India pi Islam kan org india kat saana pasal telo nya begitu...sesuia...lagipun mak dia yg bersari tu masih ada kat KG saitu...

    Keling tu bawa hikam...Hikam apa kejadahnya..?mana dalilnya...?..

    Setaraf Imam Mahadi...doa pun suruh org lain baca..imam apa kejadahnya...kalau dah khadam tu khadam lah juga....

    -MJ-

    ReplyDelete
  72. hahaha.... klaka jawapan anjing2 yang menyalak bukit.....
    alasan2 korang sebijik macam alasan mat radhi ..... dan korang pun kutuk caci maki alasan yang mat radhi berikan satu masa dulu.... sekarang korang gunakan alasan yang sama untuk serang datuk....
    memang patut korang ni gelar anjing.... pasal ada perumpamaan melayu.... seperti melepaskan anjing tersepit......
    hahahaha..... dasar bangang.....hati lebih hitam dari keling paria......

    ReplyDelete
  73. 1)yang kelakar = silat seni pusaka melayu di rogol oleh keling.
    2)yg paling kelakar = panglima²melayu dlm persatuan tu buat aper? padahal gah dgrnyer..ayahanda pekida la...3 line la..ulil 'amri laa...
    3)yang teramat kelakar ...= aku musykil sikit laaa.....kenapa maiden suruh org lain baca doa masa majlis. seorang (yang mengaku kununnyer) Guru Utama Silat Cekak tak kan tak reti baca doa. kaedah pertama dalam silat cekak ialah Kaedah A..kaedah A tu di asaskan dari perbuatan doa. abihtu kalau guru tak reti berdoa dia reti ker kaedah A (vice versa). mcm mana nak citer dgn murid²,,,nanti diorang tanya "abistu kenapa datok suruh org lain baca doa?" dia nak jawab aper?..agaknyer dia jawab "saya tak pyh doa dah saya kan panglima akhir zaman". hahahahaha.

    Doa tu senjata org mukmin...abihtu kalau guru (kununnyer laaa) tak reti berdoa aper ceriter tu? cer citer cer citer......bala smua tuuuu bala bala...kahkahkahkah..

    ReplyDelete
  74. Arwah Ustaz Hanafi ada berceramah dimana
    katanya "DAJJAL itu perosak AGAMA" Maka
    sahlah maidin itu DAJJAL kerana dengan
    salah SHAHADAHnya telah menimbulkan
    kekeliruan pada ahli2 SC yang goyang
    imannya dan ia menjadi PEROSAK pada PSSCM
    & agama ISLAM itu sendiri.

    Bila rosak maka jadilah caca marba yang
    dibawa oleh maidin & kuncu2nya kerana
    telah hilang keberkatan dan hikmah yang
    dibawa oleh GU yang terdahulu apatahlah
    lagi bila maidin dah mantankan Pak Ak maka
    putuslah SANAD perguruan itu dari satu guru
    ke satu guru.

    Macam mana kuncu2nya boleh kata maidin
    Panglima Akhir Zaman(PAZ)sedangkan shahadah
    pun salah..depa kena ingat PAZ ada 2 macam:-
    1. satu yang bathil--DAJJAL
    2. satu yang benar --IMAM MAHADI

    Kedua2nya akhir zaman juga sebab Imam Mahadi
    yang akan mengalahkan tentera2 Dajjal. Bila
    ada tentera mesti ada PANGLIMA.

    Jadi fikirlah baik2..jangan ikut tangkap
    muat je..Tak payah lah kata maidin ajen
    yahudi..kasar sangat kot!! sedap kata
    Dajjal lagi bagus..sebab kiasan yang
    dikatakan dajjal itu DAJJAL BERMATA SATU

    Maksudnya ada mata kasarnya nampak tetapi
    tak ada MATA HATI/SIRnya iaitu BUTA MATA
    HATInya. Sebab buta mata hatinyalah, mereka2
    yang taksub itu menerima maidin sedangkan
    terang lagi bersuluh dimana SHAHADAHnya
    terang2 salah tak percaya tanyalah mereka2
    yang tahfiz darjah 1/2/3 ke atau tahfiz
    peringkat tertinggi sekali ke

    Nak kenal dajjal senang je..mana2 yang merosakkan agama tulah dajjal..jadi yang
    boleh merosakkan seseorang, adalah manusia
    juga bukan binatang seperti yang digambarkan
    dalam cerita2 agama..itu kiasan..banyak
    diantara kita yang tak faham kiasan, maka
    rosak binasalah KEFAHAMAN agama masing2

    Itulah MANTIK fikiran akal yang sempurna,
    jadi sesiapa yang menggunakan nafsu bukan
    akal fikirannya yang waras yang dikurniakan
    oleh ALLAH SWT, maka rosaklah akidah seperti
    apa yang berlaku sekarang dalam PSSCM.

    Pesan GU, bila kita berlawan/bergaduh, kita
    gunakan 2 tangan, 2 kaki & 1 akal..GU tak
    suruh gunakan NAFSU...musuh ramai KUDRAT
    kita pun tak mampu nak mengalahkan musuh
    yang ramai MELAINKAN dengan akal fikiran
    yang sempurna yang kita letakkan dahi kita
    apabila kita sujud pada yang MAHA SE.

    Jadi jangan gaduh2 sangat dengan puak2
    maidin tu yang mana DAJJAL tetap dapat
    dikalahkan oleh orang ISLAM lagi MUKMIN
    sebab itu janji ALLAH & RASULULLAH SAW

    ReplyDelete
  75. SAITHU MAIDEEN A/L KATARISHA ADALAH PANGLIMA AKHIR ZAMAN DAN LENGKAP SEBAGAI IMAM MAHADI PENYELAMAT UMMMAH SELURUH ALAM...

    ReplyDelete
  76. Salam umat melayu..usah di pertikai,usah di persenda,usah ttak percaya....umat melayu telah yang berbudaya asli dengan ilmu pendekarnya telah ada pemimpin yg bakal menerajui kita,maka kita sebagai umat melayu perlu bersyukur bahawa GU dan Presiden PSSCM ini walau pun bukan melayu tapi telah terdidik oleh guru beliau terutamanya ustaz Hanafi dalam hal agama,bangsa dan tanahair ini..Ada kah satu kebetulan seorang bukan berada dalam PSSCM akhirnya menjadi pemimpin kpd kita semua,bukankah settiap yg berlaku ini tiada kebetulan semuanya adalah mengikut perancangan Allah.Siapa lah kita utk mempertikai aturan yg allah telah takdirkan..Bukankah itu satu tanda kebesaran dan kekuasaan Allah keatas apa jua yg di kehendaki...mengapa kita perlu melawan takdir yg di tetapkan??seolahnya kita menafikan akan takdir allah atas tiap2 hambanya..
    sedarlah wahai ahli PSSCM tetapkan di hati usah berpaling pada GU kita ini ...ini adalah ujian utk GU dan ujian utk kita juga supaya mempertahankan kebenaran yg di bawa oleh GU kita..pemyambung amanah dari guru beliau untuk membawa perjuangan rasul.Dakyah-dakyah yang mengatakan GU utama itu adalah khalifah Akhir Zaman,panglima Akhir zaman yg setaraf dgn Imam Mahadi biarkan ianya sebagai satu dakyah, hakikatnya GU kita sememang begitu...kita genggaam hakikat itu dan percaya akan itu dan usah kita war-warkan kerna itu adalah antara Guru dan anak muridnya.

    Seluruh ahli2 PSSCM bersatu lah kita dalam perjuangan ini kerna 2012 adalah titik permulaan untuk PSSCM menerajui segalanya.

    GU kita telah mmemberi isyarat bilamana ia menyebut telah siap "bahtera" sekitar 2009 di UiTM puncak alam.Usah di ragui....HIDUP CEKAK!HIDUP CEKAK!HIDUP CEKAK!

    -jiwa merdeka-

    ReplyDelete
  77. maiden sedang mempersiapkan angkatan utk Nabi Isa......

    ReplyDelete
  78. jangan sampai dah terhantuk baru nak tengadah... jgn sampai nasi dah jadi bubur... jgn jgn jgn..

    tapi kalau korang nak teruskn juga dgn agenda yahudi korang tu....teruskn jer laa...

    kami tetap setia dgn PSSCM... hingga ke akhirnya...

    ReplyDelete
  79. Antara kata cacian atau maki atau fitnah yang dilarang islam. biar cara memberi nasihat it berhikmah dulu...buatlah dengan cara yang betul:

    February 26, 2011 9:44 PM
    Anonymous said...

    habis ustaz macam sikahar tu letak iman kat mana....??? letak celah kangkang kot??????

    = Caci hina

    February 27, 2011 12:38 AM
    Anonymous


    PSSCM tu jika tak bawa perjuangan bangsa...tak usah lah bawa silat..cerita agama je lah ..keling ada tauliah ke?tulisan jawi pun tak reti ada perasan nak nak pimpin org mleayu...pi lahhh mabuk si keling ni
    = bukankan segala2nya dalam islam? silat pun diambil dari solat..jangan memisahkan agama dengan kehidupan...caci hina lagi

    BANGANG ..TAK PERLU JADI BAIK UTK NAK KELING TU MEMANG BUKAN PEWARIS BUDAYA ORG MELAYU...
    =caci hina

    aku mengutuk ke...maki..mencaci..apasal tak boleh..??KELING DAN ORG2NYA TU penderhaka pd guru dan pengkhianat bangsa melayu...hukuman itu dah ada?....pi tanya ustaz kahar penderhaka dan pengkhianat itu apa hukumannya..?

    = hukum islam, maki, mencaci adakah dibolehkan?

    February 27, 2011 1:11 AM
    Anonymous

    memang patut korang ni gelar anjing....

    =caci hina dari golongan penyokong datuk maideen

    February 27, 2011 7:19 AM
    Anonymous

    ..Tak payah lah kata maidin ajen
    yahudi..kasar sangat kot!! sedap kata
    Dajjal lagi bagus..
    = fitnah+caci hina


    BUATLAH USAHA DENGAN CARA ISLAM...KALAU CARA DENGAN CACI HINA NI,,,AGAK2,,,,BETUL ATAU X?

    MATLAMAT X MENGHALALKAN CARA

    ReplyDelete
  80. matlamat menjadi tidak menghalalkan cara memantankan YM Tuan Hj Ishak Itam.

    matlamat menjadi guru tak menghalalkan buat video drama swasta propganda tayang satu dunia nak kata MAIDEEN tu guru.

    matlamat menjadi guru tak menghalalkan tutup cawangan sesuka hati.

    matlamat menjadi guru tak menghalalkan kutuk orang dimajlis persatuan.

    sapa yang mula dulu?
    sapa yang dulu istihar perang?
    siapa yang cucuk sarang tabuan?
    siapa yang cari pasal?

    jangan nak cari alasan nak henti perang...maideen dan kuncunya menghina Melayu dengan sehina-hinanya korang lagi tadah mulut teguk air kencing dia tu...pui!

    ReplyDelete
  81. astaghfirullah...dahsyat la ko ni berbahasa... hati2 jgn sampai makan diri... kata org tua2, "sesal dahulu pendapatan, sesal kemudian tiada gunanya"...

    kalo nak marah pun biarlah berpada2... jgn sangat2..

    Ambil la iktibar dari kejadian2 yg lepas... psscm dah lalu peristiwa mcm ni sebelum ni... ramai bijak pandai yg terlepas cakap akhirnya kecundang dari perjuangan psscm...

    Walau apapun alasannya... banyakkan lah bersabar dan berdoa kpd Allah agar diberikan petunjuk dan hidayah ... caci-maki tidak menyelesaikan masalah... malah akan menimbulkan banyak masalah kpd diri sendiri...

    ReplyDelete
  82. siapa yang mula buat dosa..siapa yang ikut buat dosa..sapa yang akhir buat dosa...yang penting siapa yang nak ikut cara yang diredhai Allah...

    kalau orang mula buat jahat pada kita..adakah halal kita nak buat jahat pada orang itu kembali??..

    kalau perjuangan tu benar...benar itu ada dalam islam...
    bukan di luar cara islam...

    memang elok perbincangan ilmiah...
    yang x elok kalau hina caci fitnah,,

    x kiralah dari pihak mana pun,,,

    perjuangan yang sebenar adalah kerana Allah,,,bukan kerana hati atau nafsu,,

    betulkan niat,,betulkan cara,,,insyaAllah berjaya,,,

    Allah Merancang segala-galanya,,,Allah Menguasai Segala-galanya
    usahalah di dalam caraNya,,,

    kerana cara yang bukan dengan cara yang diredhaiNya,,,dah terkeluar dari landasan..

    menyebabkan orang yang memerhati, mempersoal niatnya..adakah kerana Allah semata-mata?..

    fikir2kan,,,

    sambil2 tu jom zikir..

    subhanallah
    Alhamdulillah
    lailahaillallah
    Allahuakhbar

    dan

    la hawla wa la quwwata illa billah

    ReplyDelete
  83. "kerana cara yang bukan dengan cara yang diredhaiNya,,,dah terkeluar dari landasan.."

    tolong bagi tahu caraNYA boleh?

    ReplyDelete
  84. alasan semata-mata...

    apa yang org lain buat salah...

    kalau golongan mereka sendiri yg buat tak mengapa...contohnya blog tok ayah tu...siapa yg buat, mcm kita tak tahu.

    syahadah salah tu salah pada manusia ke tuhan...tak pulak korang nak tegur datuk...tegur la...tak berani kot.

    ReplyDelete
  85. Bahtera datuk akan belayar membawa mrk yg ingin bersama dlm perjuanagan akhir zaman....1M itu adalah isyarat buat PSSCM ,sudah sampai masanya kita bangkit kerna penghujung perjuanagn ini kerna IM itu....

    hidup PSSCM ....3X

    ReplyDelete
  86. kita bukan nak serang orang dulu..... depa yang serang.. dah cecah pun.... takkan kita tak ambil kaedah pula... depa serang bukan main laju pulak tu siap tala kat muka kita dan nak bagi jahanam kita semua... habis tu bila kita ambik dengan kaedah dan makan dengan buah...... depa marah pula kita... bila depa semua tak leh potong.... depa kutuk pula kita..... siap kata kita pulak yahudi dan macam2 lagi...... depa yang serang dulu..... sekarang apa macam?... kalau dah tersungkur tu... mengaku je la kalah.... mengaku je salah... kalau tak nak mengaku...nanti kita kunci buah kang..... tak leh lepas diri langsung....... tu la.... hampa janganlah serang dulu.... jangan ingat kami tak nampak macam rapat dengan guru Pak Ak atau Ustaz Hanafi.... kami ni tak khatam bab silat cekak ni.... buah silat cekak ni kami pakai bukan saja bila bersilat atau buat demo.... dah sebati dgn kami... kami pakai sentiasa..... tu la sebenar anak murid.... bukan macam tok din tu.... dok je lpt, np tapi tak berpendirian silat cekak...tak berpendirian hulubalang melayu..... sah dia tu anak jati keling.... hahahahaha.....

    sifat paria ni... bila dia serang orang dulu..... tapi bila orang ambik buah dan dia tak leh nak menang....dia tuduh la orang lain serang dia dulu..... sah keling..... hahahaha.

    ReplyDelete
  87. bukan kah keling tu dah isthihar perang....kalau cerita perang buat lah strategi pperang...nak buat camne....?tak kan duduk berzikir saja padahal perang dah melanda...nak makan tahu pulak cari duit,ini dah perang tak kan tahu nak buat apa???
    usah nak jadi baik hingga yg patut buat tak boleh buat pasal dok fikir kalau aku buat cam ni sama mcm depa...depa iblis takkan aku nak jadi iblis..ini ayat macm gang2 tabligh atau pemikiran yg seumpamanya yg di mindakan oleh golongan anti agama..ada faham ke?kenapa perlu tanya nak jadi jadi iblis atau tidak...??pasal takut nak masuk neraka ke??..kata apa yg di buat ini semuanya pasal Allah dan Rasul...biaq pi lah nak masuk kat mana pun..kalau kena jadi iblis pun apa salahnya bukan hang yg hendak tapi keperluan pd waktu itu..
    Kehendak ALLAH ni pd perkara2 yg baik saja ke utk kita??kalau yg jahat2 tu kehendak iblis pd org jahat saja ke?

    CERITANYA DAH PERANG KALAU MEMBUNUH SEKALIPUN KEHENDAK SIAPA?CERITANYA NAK SELAMAT...SELAMATKAN SIAPA?PERJUANGAN INI?PERJUANGAN TETAP SELAMAT TAK KIRA APA PUN..
    YANG PENTING BERSAMA-SAMA DLM PERJUANGAN YG DI BAWA OLEH MEREKA YG ALLAH KEHENDAKI..

    Cerita semua pasal ALLAH dan Rasul tapi nak buat sesuatu...dok fikir apa yg baik utk aku.

    -MJ-

    ReplyDelete
  88. Salam deu,
    bukan saja sah keling!!! sah sebagai agen anti agama...

    ReplyDelete
  89. ...bila takut mula la jd jabariah, bila buat jahat jd qadoriah pulak...bila tak ada pendirian, berlakon jd murji'ah....hahaha!!! ramai rupanya ada bakat berlakon, bolehlah berlakon dalam pentomen ke, dalam cd produksi rosman ke...

    ReplyDelete
  90. wooooo banyok sengoti atu sini... takpo biar pok cik jampi nok hambat atu2 sini...

    eeeeemmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

    pelawok pelawok pelawok

    pelawok pelawok

    pelawok pelawok pelawok

    pelawok pelawok pelawok

    pelawok pelawok pelawok pelawok pelawok

    pelawok pelawok pelawok pelawok pelawok

    pelawok pelawook pelawok pelawok pelawok

    pelawok pelawok pelawok

    pelawok pelawok

    pelawok pelawok pelawok

    pelawok pelawok pelawok

    pelawok pelawok pelawok pelawok pelawok

    pelawok pelawok pelawok pelawok pelawok

    pelawok pelawook pelawok pelawok pelawok

    pelawok pelawok pelawok

    pelawok pelawok

    pelawok pelawok pelawok

    pelawok pelawok pelawok

    pelawok pelawok pelawok pelawok pelawok

    pelawok pelawok pelawok pelawok pelawok

    pelawok pelawook pelawok pelawok pelawok

    pelawok pelawok pelawok

    pelawok pelawok

    pelawok pelawok pelawok

    pelawok pelawok pelawok

    pelawok pelawok pelawok pelawok pelawok

    pelawok pelawok pelawok pelawok pelawok

    pelawok pelawook pelawok pelawok pelawok

    pelawok pelawok pelawok

    pelawok pelawok

    pelawok pelawok pelawok

    pelawok pelawok pelawok

    pelawok pelawok pelawok pelawok pelawok

    pelawok pelawok pelawok pelawok pelawok

    pelawok pelawook pelawok pelawok pelawok

    pelawok pelawok pelawok

    pelawok pelawok

    pelawok pelawok pelawok

    pelawok pelawok pelawok

    pelawok pelawok pelawok pelawok pelawok

    pelawok pelawok pelawok pelawok pelawok

    pelawok pelawook pelawok pelawok pelawok


    keh kkeh kehh kheh kehh kkeh keh keh keh kohhhh

    ReplyDelete
  91. Ramai mengharapkan kejadian pengganti guru utama akan berlaku seperti zaman ustaz hanafi.... tiba2 lain pulak peristiwa yang jadi..... maka wujud le bangsat2 yang mencaci hina dan macam2 lagi... Tuhan maha besar. sambil2 tu aku betulkan ejaan... bukan tohan.... fail UPSR mamat yang eja macam tu....

    Mungkin zaman akan datang.... mungkin akan lebih dari seorang yang akan mengijazahkan ahli kerana terlalu ramai..... walau bagaimanapun akan wujud bangsat2 yang baru..... tetapi tetap akan mencaci maki.....

    Zaman berubah..... ko nak kata melayu.... tapi makan roti canai.... apa cerita? minum teh tarik mamak....air peluh mamak tu ler ko tibai hari2....aku belum cerita steambot, yong tau fu...
    darah korang dah takde melayu dah..... kah kah kah.....

    ReplyDelete
  92. ini bukan soal berapa ramai yg boleh ijazahkan orang... ini cerita syahadah pun tak betui...macam mana nak ijazahkan orang....

    cukup sempit la kalau nak kira kemelayuaan dari sudut makan bro oi...

    habis tu nak kira islam macam mana kalau pi kedai makan... tak tahu tukang masak tu leh mandi wajib ke tak?

    orang yang tak kenal bangsa sendiri je yg tak mengaku akan ia berbangsa tu.... habis tu tok guru hampa lagi sakan... siap tukan bangsa terus.... hahahahaha..... apasaila dia tak tukar terus jadi bangsa arab jadilah lebih arab dari arab... kalau melayu ni hina sangat.... apasai pilih jadi melayu? sebab nak sangat jadi guru silat melayu lah tu kot..... lagi teruk si bangsat tu!!!! bangsat bagi bangsa india la bro... sebab tak mengaku india dan siap main tukar nama agar nampak semelayunya.... hahahaha.... inilah seorang yg tak kenai diri!!!!! hehehehe

    Tolong bagi sebab..... sebab apa nak sangat tok din jadi melayu?

    ReplyDelete
  93. Konon-konon ahli hikamMarch 4, 2011 at 5:11 AM

    tok din mmg tak layah jd guru, cuma org yg jahil dan taksub saja boleh terima.

    mana tok din ada mengaji ilmu-ilmu alat utk memahami ilmu2 agama...ini syarat nak jadi guru yg mampu mendidik...

    harapnya ahli2 PSSCM sedarlah perkara ini, janganlah sebab keling seorang ni, PSSCM terkubur, dan perjuangan ini berpindah.......

    ReplyDelete
  94. SEJARAH TERTULIS AHLI2 PSSCM TELAH MEMARTABATKAN SEORANG YG BUKAN MELAYU SEPERTI DI SEBUT DALAM NOVEL INTERLOK IAITU PARIA DARI INDIA SEBAGAI PEMIMPIN BUDAYA ASLI SILAT MELAYU DLM PERSATUAN YG DI PANGGIL PSSCM...sejarah ini akan menjadi bacaan kepada generasi melayu yg akan datang cicit-cicit kepada mereka yg berada dlm PSSCM kini.Sekarang ini ahli2 PSSCM merasakan keling itu bagai penyelamat kpd bangsa melayu tapi cicit-cicit mereka sendiri yg akan mempertikai akan hal ini dan akan ketemu kebenaran bahawa moyang2 mrk lah pengkhianat kpd bangsa melayu bila mempertahankan penderhaka si keling itu bilamana kesan keling jadi pemimpin budaya asli melayu ..hilang cerita yg berkaitan dgn "seni"silat...hilang keasliannya silat itu sendiri.

    cicit-cicit akan kencing di atas kuburan moyang2 mrk.

    -MJ-

    ReplyDelete
  95. Hek elehhh...apa cer.... nak kondem org, diri sendiri tu dah bagus sangat ker????

    Pelawok belaka... ikut sedap mulut jer... org komen kita komen, org mengutuk kita mengutuk, org mencaci kita mencaci, org menghina kita menghina, org fitnah kita fitnah, jgn nnt org masuk neraka kita pun turut serta...

    Cube cari sumber berita,
    Cuba usul empunya angkara,

    Yg seronok sangat sebarkan peristiwa,
    Yg kecil dibesarkan segala,
    Di olah2 sesedap rase...agar kelihatan real,
    Beriya2 sungguh nak rosakkan persatuan kita,

    Dulu nakal serupa kita tapi kini terlebih alim pula,
    Dulu biasa2 aje tapi kini sangat luarbiasa,
    Siap kupas Quran dan hadis mcm kupas kelapa,

    Dulu pengikut setia tapi kini dah naik level,
    Dulu apa GURU kata semua nya Ya,
    Tapi kini GURU dicaci-nista sewenang2nya,
    GURU silat ke GURU matematik ke...kan manusia,

    Cube usul sumber berita,
    Cube siasat empunya angkara,
    Cube lihat camana orgnya,
    Cube kaji apa motifnya,
    Cube tengok apa matlamatnya,

    Jgn pakai ikut ajer,
    Jgn fikir dgn otak dia,
    Jgn biar diri ditungganginya,

    Jgn tersalah rujuk perkara,
    Jgn biar dia guna "Sebenar Guru" utk menarik hidung kita,
    Jgn biar keMelayuan kita hilang oleh pengaruh keceluparan dia,

    Kut2 semuanya PELAWOK BELAKE!! BALA...BALA...!!!

    Sabor jer la...

    ReplyDelete
  96. Putra: siapa tu? siapa punya angkara?

    ReplyDelete
  97. anti interlok punya cerita....khadam nak buang title yg di beri oleh GURU depa...berlapik dgn kata Allah telah mengubah akan diri nya menjadi kaya,berharta,beristeri tanpa anak(ini beliau tak kaya) tapi sebenarnya beliau tetap khadam kpd org melayu untuk jaga silat asli melayu ini..tapi ini khadam sudah putaq cerita maka tertipu melayu angkara khianat abg iparnya pd bangsa melayu..

    'india brahmin said'

    ReplyDelete
  98. Busuk sungguh Anon di atas ni...kenapa tak mandi ker?
    Kalau dah mandi kenapa busuk lagi? Cuba pakai sabun tu lebih sedikit... untuk bersihkan badan, jgn pulak guna sabun utk buat onar kat diri sendiri...

    Ingat tu...guna sabun utk bersihkan, bukan utk buat onar...

    kalau tak hilang jugak 'busuk' tu, cuba la pi berendam kat sungai ganges...sambil nyanyi lagu "mere manki gangga...om tere monkey jamnata..."

    Silap2 jadi monkey....

    ReplyDelete
  99. MY IS KHAN ....ORIGINAL..IT IS ORIGINAL WHEN U CHNAGE YOUR NAME FROM SAITHU TO SYED... NOT ORIGINAL BUT "CELUP"

    ReplyDelete
  100. Betul tak cakap aku...

    Monkey la tu... sebab tu cakap omputih...

    ReplyDelete
  101. ...sebenarnya yg ikut keling tu adalah kera-kera yg telah terbuang utk ikut bapak kera...pasal kera kan suka curi curi bila tuan tak de..

    begitulah pernagai keling...sama je macam paria yg tolak novel INTERLOK tu...cuma yg keling dlm PSSCM di pakaikan baju melayu walau mak dia tetap pakai sari(pi tanya keling tu mak dia dah balik sini ke sebab hari itu balik india sdr mara....ahli2 PSSCM tak ikut teman ke tengok tempat asal usul Guru keling depa..)

    kesian melayu berguru keling...ada org lama2 kata kalau letak kera jadi GU PSSCM pun ahli PSSCM pun akan kata itu GU depa...pasal yg dok duduk jawatan itu di pilih oleh Allah...

    tapi keling yg ada ni tarafnya sama juga kot..sebab menepati bidalan melayu.."musang berbulu ayam.."
    dah lama mengintai dok hendap2 .....ada peluang je terkam terus.....

    itulah resmi keling yg berdarah 100% india..melayu yg ada dlm PSSCM berkokok BISING bagai ayam jantan utk mengatakan keling itu GU dan Presiden depa..di jaja satu malaya itu bahawa keling itu penyambung amanah perjuanga rasul membawa tauhid dan akan menerima HIKMAH sedikit demi sedikit UTK DI PANGGIL tok hikam.....kah kah kah ketawa melayu di alam nusantara kerna mengerti dan mengetahui mana mungkin keling boleh jadi TUAN DI BUMI MELAYU INI...betapa melayu terus di momokan dgn kata GU PSSCM PUNYA berkat yg boleh menberi berkat dan jaminan keluar dari neraka...he he he gelihati org melayu lama-lama akan anak2 melayu yg berada dlm PSSCM ini yg terlalu taksub pd jawatan GU yg dikatakan mursyid lagi sirrr......lebih lagi GU depa kata"apa yg nak dibuat ini ..direct dari Allah.."

    melayu dlm PSSCM jgn jadi kera2

    -MJ-

    ReplyDelete
  102. Berhati2 dengar cakap2 sesetengah org 'lama2' tu... kena tengok orgnya jugak ... ada yg boleh pakai... banyak jugak yg tak boleh pakai... ada tu yg langsung tak pakai...ooops ni cam species empat kaki ni...

    ReplyDelete
  103. "org lama-lama"....apa maksudnya ????
    1)ada org yg dok lama dlm PSSCM.
    2)ada org yg dah lama hidup
    3)ada org yg sekian lama tak mati-mati

    atau tiada seperti di atas....

    yg pasti hidup keling tu tak lama lagi....

    ReplyDelete
  104. Kalau dah lembu tu lembu lah jugak... taknya reti bahasa manusia... nnt aku cuba cakap dlm bahasa lembu kut2 boleh faham...

    BOOOOOOOOHHHHHHHHHHH DOOOOOOOOOOOOOOOHHHHHHHHHHHHH

    BOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO DOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOHHHH?

    Hanya yg berkenaan saja boleh jawab ni......

    ReplyDelete
  105. AHLI2 PSSCM AKAN FAHAM..PASAL TUAN DIA TAK MAKAN LEMBU..

    ReplyDelete
  106. Ish ish ish ada yang faham rupanyer.... kau ni lombu jantan ko botino?

    Cubo jawab yang ni pulak?

    Uuuuu uuu uuuuuu uuu uu eeee eee eee uu uu uuuuu....

    ReplyDelete
  107. lembu tunggal........

    ReplyDelete
  108. Pepatah Melayu mengatakan : Sebab pulut Santan Binasa, Sebab mulut badan binasa.

    Pepatah Orang China : Sebab ada pulut dan santan kalau ada DULIAN (duRian) sedap di makan.

    Pepatah orang Inggeris : Pulut dan santan ok bro, kalau bau DURIAN I tak suka la.

    PEPATAH LEBIH MELAYU DARIPADA MELAYU : Kalau semua kau orang makan semua tu, tak tumpah ke baju tak apa, kalau tumpah ke baju, AKU LAH UNTUNG. Kau orang tempah baju dengan AKU. PEPATAH AKU : SEBAB MAKAN KAU ORANG TEMPAH BAJU, SEBAB BAJU AKU BOLEH JADI MAJU.

    HEHEHEHEHEHEHE..

    -PENYEMBELIH LEMBU-
    (WA TAK KISAH PUNYA, DAH HABIS LEMBU AKU SEMBELIH, AKU AMBIL TEMPAH BAJU LAK, APA MACAM? BUSINESS BRO.... )

    ReplyDelete
  109. Pepatah Lembu: Booooooooooooo Doooooooooohhhhhhh

    Baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Ngaaaaaaaaaaaaaaaaaaang

    Maksudnya: Orang yg bodoh tu selalunya bangang jugak ...kalau tak percaya tanya bro' kat atas tu...

    ReplyDelete
  110. terima kasih Datuk

    Atas ucapan Datuk berkaitan SYAHADAH dan LEMBU, maka kini ramai ahli PSSCM yang berpegang dengan SYAHADAH tersebut dan berbudaya pantun dengan pantun LEMBU.

    Maka terbuktilah bahawa memang DATUK adalah "lebih Melayu dari MELAYU" kerana orang melayu dah berhujah dengan LEMBU.

    ReplyDelete
  111. PERSAMAAN TERLEBIH MELAYU

    TERLEBIH MELAYU = LEMBU.

    Bila ramai Melayu mengikut TERLEBIH MELAYU. Maka terlebihlah Melayu kini menjadi LEMBU. Bila dah begitu, terlebihlah Melayu sebegini menjadi LEMBU yang terLEBIH-LEBIH.

    Akhir, kalau tak sedar akan kuSeMBELIHkan LEMBU-LEMBU supaya tidaklah TERLEBIH di mana pun.

    -PENYEMBELIH LEMBU-
    (Aku tetap penyembelih lembu, tak mungkin ku menjadi lembu WAHAI LEMBU-LEMBU sekelian)

    ReplyDelete
  112. Elehhh tak mahu mengaku lah tu... cuba ko tengok kat cermin... tentu nampak wajah ko yg sebenar...

    ReplyDelete
  113. tgk-tgk kat cermin...muka keling yg timbul...kakakaka

    ReplyDelete
  114. tuttup je cermin atau pecahkan atau buang je...tak de le muka keling timbul...

    ReplyDelete
  115. Muka keling kalau disamakan dengan muka LEMBU apa macam?

    LEMBU= KELING

    KELING = LEMBU

    KELING...KELING

    LEMBU....LEMBU


    LEMBU......

    .
    .
    .
    .
    .
    .

    -PENYEMBELIH LEMBU-
    (Aku cuma penyembelih lembu dan sekadar bertanya, kalau ko org jawab memang SAH ko org LEMBU...hehehehhehhe)

    ReplyDelete
  116. Booooohhhhhh dooooohhhh boooooodoooooooh... aik camana boleh terkeluar suara asal aku ni...

    Alamak... aku dah jawab sendiri soalan aku... maka SAH lah....

    -PENYEMBELIH LEMBU-
    (Aku tetap penyembelih lembu, walaupun aku pun LEMBU...)

    ReplyDelete
  117. Yang menyamar nak jadi PENYEMBELIH LEMBU tu (March 22, 2011 4:29AM) tu bukan tau SEMBELIH. Jangan ko nak menyamar kerana walaupun rupa mu tak ku kenal tetapi LUBANG HIDUNGMU TETAP MENJADI PUJAAAN KETUA LEMBUmu.
    Hidungmu tu yang telah dicakuk sebab diLEMBUkan oleh KETUA LEMBU TERLEBIH MELAYU.

    Dah memang LEMBU tak sedar-sedar jangan nak menyamar jadi PENYEMBELIH LEMBU. Di sini orang kenal siapa PENYEMBELIH LEMBU sebenar. Gaya bahasamu semua org tahu. Kalau dah LEMBU, org kenal juga ko tu LEMBU. Betul tak yg lain? Tak sama mcm gaya bahasa aku... Itulah kalau dah LEMBU, LEMBU JUGA LA.

    -PENYEMBELIH LEMBU-
    (Yang menyamar jadi PENYEMBELIH LEMBU ni apahal? Kalau ko bukan LEMBU, apahal ko sensitif sangat bila aku baru tanya KELING = LEMBU?. Jadi yang lain-lain tu BOLEH KENAL KAN MANA SATU PENYEMBELIH LEMBU SEBENAR)

    ReplyDelete
  118. TAK PAYAH NAK ANGKAT SUMPAH. Kami memang kenal benar dengan gaya bahasa kau yang tak ubah macam lembu. Memang tak syak lagi. Engkau la lembu yang sebenar. Kami tak mungkin terkeliru walaupun engkau mengembek macam kambing. Engkau tetap lembu kebanggaan lembu-lembu haram, yakni, yang tak bertuan dan tak berkandang.

    -PENYEMBELIH LEMBU-
    (Yang MARAH-MARAH ni apahal? Kalau ko memang LEMBU, apahal ko sensitif sangat? Aku bukan kata ko tu ayam ke itik ke. Aku kata ko tu LEMBU.

    ReplyDelete
  119. buruk benar perangai ahli silat cekak nie.

    ReplyDelete
  120. ni betina mana lak ni.....

    ReplyDelete
  121. org yg xpernah puas dgn hidupnya... sentiasa cba utk jatuhkan org len

    ReplyDelete
  122. ini lah blogger milik abu jahal dan abu lahab moden yg xpernah putus asa dlm nak merosakan dan memecah belahakan manusia... pemilik ni xbrani nak berhadpan mcm abu jahal dlu..diorng jaht diorng berani bersemuka nabi...yg ni x... dia guna internet dgn kefahaman YG PANDAI SGT TU utk melepaskan hasrat dengki yg dia xkan sedar tu... agaknya ni kot cra nak jadi org beriman kot...konon mcm jihad la sgt...
    ni..xpayah nak over sgt la wahai pemilik bloger ni..

    ReplyDelete
  123. October 29, 2011 3:19 PM
    Anonymous said...


    pemilik ni xbrani nak berhadpan mcm abu jahal dlu..diorng jaht diorng berani bersemuka nabi.

    MAIDEN DISAMAKAN DENGAN NABI????????

    Sah rosak akidah!!!

    LAGI TERUK DARIPADA ABU JAHAL DENGAN ABU LAHAB DEPA TAK KAN KATA MAIDEN TU NABI....

    Apa punya akidah la PSSCM bawak la ni????

    ReplyDelete
  124. abu jahal dengan abu lahab moden berjihad akan membenteras fahaman songsang ahli PSSCM yang mengatakan Maiden tu NABI....

    ReplyDelete
  125. kalau daripada kiasan pun dianggap penentang maiden ni abu jahal dan abu lahab moden maka sah la depa anggap Maiden tu NABI MODEN...


    siappppppp koranggg ADA PENGIKUT PSSCM TELAH MENGISYTIHARKAN IKTIKAD NABI MODEN !!!!!

    JAWI JAKIM JAIS TOLONG PI SIASAT NI PSSCM NI TERUK SANGAT DAHHHHHHHH!!!!

    ReplyDelete
  126. hmmmm,ramai nye batu api di sana sini...
    melaga2 laga lagakan umat seterusnya memecahkan perpaduan yg telah di bina oleh almarhum ustaz hanafi sekian lama...

    ramai yg jadi player,merasakan masing2 berada di landasan yg benar,tidak kurang juga yg hanya menjadi penonton dari luar mahupun dari dalam, mempunyai strategi dan muslihat yg tersembunyi..

    Semalam dijadikan sejarah,hari esok siapa yg tahu..baca,belajar, kaji, selidik,perhalusi yg halus dalam yg halus demi hari esok..

    Selawat dan salam,mintak ampun dgn Tuhan Rabbula'laminn..
    pesan Pak ak 'lafaz dgn lidah terSerdik di hati'..Sungguhpun begitu hendaklah tabah,moga2 mendapat faedah..

    -Kota Sarang Semut-

    ReplyDelete